Hoppa till innehåll

Cs - Snälla Hjälp

CookieMan

Rekommendera inlägg

Tjena!!

för typ en vecka sedan så funkade mitt Counter Strike Source (ej köpt i sverige) perfekt, men nu när jag trycker på "Find Servers" så kommer inga servrar upp. Jag har testat:

* Köra som administratör

* Installera om spelet, och steam

På senaste tiden har mitt Steam slutat att ladda hem nya patchar, kan det vara något med att det har kommit något nytt patch? Var kan jag i såna fall ladda ned ett patch LAGLIGT manuellt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!!

för typ en vecka sedan så funkade mitt Counter Strike Source (ej köpt i sverige) perfekt, men nu när jag trycker på "Find Servers" så kommer inga servrar upp. Jag har testat:

* Köra som administratör

På senaste tiden har mitt Steam slutat att ladda hem nya patchar, kan det vara något med att det har kommit något nytt patch? Var kan jag i såna fall ladda ned ett patch LAGLIGT manuellt?

Hafft samma problem. har oxå hafft att man ionte hittar servrar... När vi hade skyddat nätverk (ZyXEL) så funkade det inte :/. men farsan har gjort något public nånting så nu funka det.. Kan tyvär inte hjälpa dig. vill bara säga att jag ha hafft samma problem och farsan fixa de... pröva sök public om du ha trådlöst... eller kanske byt internet.. Inget av de jag gjorde men tillslut funka de... //Dawd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!!

* Köra som administratör

Hafft samma problem. har oxå hafft att man ionte hittar servrar... När vi hade skyddat nätverk (ZyXEL) så funkade det inte :/. men farsan har gjort något public nånting så nu funka det.. Kan tyvär inte hjälpa dig. vill bara säga att jag ha hafft samma problem och farsan fixa de... pröva sök public om du ha trådlöst... eller kanske byt internet.. Inget av de jag gjorde men tillslut funka de... //Dawd

Tack, men är det ingen som vet något annat sätt? Kan det vara nåt med nåt patch som jag skrev i mitt förra inlägg? Vill i alla fall kunna ha skyddat nätverk!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...