💬
Logga in
Fuska.se

F-secure

10 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

[EDIT] Har fixat datorn nu, skruvade upp den och blåste lite på fläkten och WHIPPS så var den fixad ;o

Senast ändrad:

23 Jun 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #2

BUMP

Nivå 4 · Lärling

Borde stå någon stans i programmet eller på fodralet som skivan kom med.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Laddade ner det, vet att det ska stå i programmet. Har hittat det förut, men hittar det inte nu.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Laddade ner det, vet att det ska stå i programmet. Har hittat det förut, men hittar det inte nu.

Har du köpt det ifrån dem så download version? Du fick inte ett mail då med cd-nyckelt. Eller om du har något kundnummer så kan du kanske ringa till F-Securs support så borde de kunna hjälpa dig.

24 Jun 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

Kay, hittat koden nu. Men nu behöver jag installations filen, var hittar man den?

Nivå 4 · Lärling

vilken version är det? om det är 2007- så rekomenderar jag nåt annat AV

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget

vilken version är det? om det är 2007- så rekomenderar jag nåt annat AV

2009
25 Jun 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Kay, hittat koden nu. Men nu behöver jag installations filen, var hittar man den?

Jag vet inte. Har du kollat runt på hemsidan? Finns det inget ställe där du kan logga in? Har du inte kvar någon länk du fick?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag vet inte. Har du kollat runt på hemsidan? Finns det inget ställe där du kan logga in? Har du inte kvar någon länk du fick?

Nej :(
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

Nu har jag installations filen också, så nu är det bara en sak kvar, hur om formaterar man datorn? Har bärbar windows vista

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in