asabrasa Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) kl 22:32 28 juni så kollade jag på lite på forum och från ingen stans så börjar bananaphone sången spela. Vad hände? hände det bara för mig eller för några andra? inget oseriöst jag vill bara meddela detta. detta händer inne på rita drakbilder forumet sida 9. Redigerat 28 Juni 2009 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 kl 22:32 28 juni så kollade jag på lite på forum och från ingen stans så börjar bananaphone sången spela. Vad hände? hände det bara för mig eller för några andra? inget oseriöst jag vill bara meddela detta. Det var bara en inbillning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 nej det hände mig också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 28 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 jag säger ju det konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Det är medlemmar som har lagt till en ljudfil i sitt inlägg. På sidan 9 i Drak-tråden så var det status som gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Det gör det i Gräslök XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 28 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Det är medlemmar som har lagt till en ljudfil i sitt inlägg. På sidan 9 i Drak-tråden så var det status som gjorde det. aha okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Nu när den här tråden ändå är uppe, hur sätter man in en låt på sin press? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Nu när den här tråden ändå är uppe, hur sätter man in en låt på sin press? Ladda upp låten på Ripway och sen tar du låtens kod därifrån och klistrar in i din press (har för mig att man gjorde så iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) Nu när den här tråden ändå är uppe, hur sätter man in en låt på sin press? Ladda upp låten på Ripway och sen tar du låtens kod därifrån och klistrar in i din press (har för mig att man gjorde så iallafall) Ja, ladda upp den där och kopiera, sen gör du så det ser ut så här här i pressen(i ändra din presentation): (ljud=1)Här ska ska din låts kod vara(ljud) ()ska du erstätta med [], jag var tvungen att ta dom där. Annars blir det en insticksmodul. Redigerat 28 Juni 2009 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Så underligt. Kan det vara ett virus, eller kan det vara en politisk aktion mot något folk är missnöjda över? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Jag tror att det är en tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.