Megaz Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Tjena, jag har försökt skaffa 10-dagars trailen till WAR ett tag nu, men det funkar bara inte, jag har ingen aning om vad jag gör fel, så om någon kunde skriva en guide(med eller utan bilder) skulle jag bli tacksam, tack på förhand //Megaz Polar'n fick det att funka, tack iallafall! Tråden kan låsas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Varför skapar du en tråd om din polare fick det att funka innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Varför skapar du en tråd om din polare fick det att funka innan?Jag tror att inläggen sätts ihop om man skriver dem efter varandra, så han skrev väl att hans kompis klara det i ett annat inlägg senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.