ville525 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) När jag ska starta CoD 5 multiplayer så kommer det bara till retrieving account information och sen stängs det ner. jag vet inte vad jag ska gjöra! Men nu upptäckte jag en sak: I profil mappen så kommer det massa nya profiler varje gång jag har försökt starta spelet, hur många gånger jag än tar bort dem. ( och dem profilerna visas inte i singelplayer) Snälla hjälp!!! :o Redigerat 7 Juli 2009 av ville525 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Piratkopia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville525 Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Piratkopia? ja, jag fick det av en kompis Redigerat 7 Juli 2009 av ville525 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 ganska enkelt då vrf det gör detta. skaffa pengar och köp det riktiga. men du kommer tycka det e trist efter 30 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville525 Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) aja värkar inte som att det finns nåt att göra åt detta Redigerat 8 Juli 2009 av ville525 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Man kan inte spela online med piratkopierade spel. Varför köper du inte spelet som jag och de andra? Det är bara fattiga som laddar ner spel olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Låser då det handlar om en piratkopia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg