Hoppa till innehåll

Ladda Ner Nya Patchar Manuellt Och Lagligt!?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!

Kan man ladda ner nya patcher till Counter Strike Source manuellt, gratis och lagligt? Kan någon i sånna fall skicka en länk? Jag vet att jag kan googla, men då vet jag ju inte om det är lagligt!

Skrivet

CS:S uppdateras automatiskt så vitt jag vet.

Mm, men det har blivit nåt konstigt med Steam, så att det har slutat att ladda hem patcher automatiskt :( Vet inte vad felet är! Men går det att ladda ned manuellt och lagligt?
Skrivet (redigerat)

Laddar den inte hem några uppdateringar finns det inga nya eller så har du valt att Steam inte ska uppdatera spelet automatiskt.

Redigerat av Vitdom
Skrivet

Laddar den inte hem några uppdateringar finns det inga nya eller så har du valt att Steam inte ska uppdatera spelet automatiskt.

Okej, men kan jag ladda ner patcer manuellt och ÄR DET LAGLIGT!!??
Skrivet

Ja

Skrivet (redigerat)

Ja

Här!

Redigerat av fimpen
Skrivet

Ja

Här!

Okej, xD

Tack för informationen om att det är lagligt :P

Är det även lagligt att ladda ner sånt från t ex TPB?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...