CookieMan Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Skrivet 12 Juli 2009 Hej! Kan man ladda ner nya patcher till Counter Strike Source manuellt, gratis och lagligt? Kan någon i sånna fall skicka en länk? Jag vet att jag kan googla, men då vet jag ju inte om det är lagligt! Citera
Garone Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Skrivet 12 Juli 2009 CS:S uppdateras automatiskt så vitt jag vet. Citera
CookieMan Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 12 Juli 2009 CS:S uppdateras automatiskt så vitt jag vet.Mm, men det har blivit nåt konstigt med Steam, så att det har slutat att ladda hem patcher automatiskt :( Vet inte vad felet är! Men går det att ladda ned manuellt och lagligt? Citera
Vitdom Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) Laddar den inte hem några uppdateringar finns det inga nya eller så har du valt att Steam inte ska uppdatera spelet automatiskt. Redigerat 12 Juli 2009 av Vitdom Citera
CookieMan Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2009 Laddar den inte hem några uppdateringar finns det inga nya eller så har du valt att Steam inte ska uppdatera spelet automatiskt.Okej, men kan jag ladda ner patcer manuellt och ÄR DET LAGLIGT!!?? Citera
Garone Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Skrivet 14 Juli 2009 Laddar den inte hem några uppdateringar finns det inga nya eller så har du valt att Steam inte ska uppdatera spelet automatiskt.Okej, men kan jag ladda ner patcer manuellt och ÄR DET LAGLIGT!!?? Ja Citera
fimpen Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Laddar den inte hem några uppdateringar finns det inga nya eller så har du valt att Steam inte ska uppdatera spelet automatiskt. Okej, men kan jag ladda ner patcer manuellt och ÄR DET LAGLIGT!!?? Ja Här! Redigerat 16 Juli 2009 av fimpen Citera
CookieMan Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 17 Juli 2009 Laddar den inte hem några uppdateringar finns det inga nya eller så har du valt att Steam inte ska uppdatera spelet automatiskt. Okej, men kan jag ladda ner patcer manuellt och ÄR DET LAGLIGT!!?? Ja Här! Okej, xD Tack för informationen om att det är lagligt :P Är det även lagligt att ladda ner sånt från t ex TPB? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.