💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Platinum

10 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Tja. jag undrar om någon har action replay och kan ge en pokemon en masterball alltså så att en dålig pokemon håller en masterball å sen byta med mig. kan liksom in fånga geratina och vill inte ta min masterball på den men vill så gärna ha den så xP

Nivå 7 · Fuskare

Jag har en massa Master Balls, från Emerald (klonade). Kan ge dig fem tillsammans med Pokémonarna du skulle få av mig.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

visst ska fixa dom så fort som möjligt , houndour är fixad. magnemite ska jag fixa (står ju en gubbe ivägen och säger att the mayor has get a black out eller något :( å tangela ska jag fixa det går fort) och duskull ska jag fixa ikväll eller om han går å fånga på dagen i något torn eller något. och den sista pokemon du vill är?

Nivå 7 · Fuskare

Magnemite skulle du kunna fånga vid Fuego Ironworks istället. Det ligger nära Route 205 - du behöver Surf. Den femte kan vara vad som helst, t.ex. Starly eller Bidoof.

14 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

JosJuice kan ja också få några master balls har problem med cresselia :(

Nivå 7 · Fuskare

Okej, men det kan ta några dagar eftersom att jag måste överföra alla från Emerald...

Nivå 0 · Nykomling

ok tack så mycke :)

22 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling

Jag vill gärna ha en Zapodos och skulle villja ha en masterball. äKan det vara ok.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

nu är du och gräver i en gammal tråd -.-'

Nivå 3 · Lärling

Förlåt, jag hittade de när jag skrev ett fusk och jag vill så gärna ha en Zapodos.

15 Apr 2010
Nivå 1 · Novis

Har girentina (elr vad den heter) om du ville byta det kan gå tror jag. Min friend code är 3309-7143-3812 iallafall på mitt mario kart.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in