Tja jag lettar efter skins till cs source. det jag vill ha är lite fun skins exempel en kanin eller nåt inte admin skins eller nåt annat.
länka gärna. tack på förhand
Tja jag lettar efter skins till cs source. det jag vill ha är lite fun skins exempel en kanin eller nåt inte admin skins eller nåt annat.
länka gärna. tack på förhand
finns det inget annat där finns bara sånna vanliga skins. jag letar efter roliga skins . som om någon skulle vara en kanin
mm vet redan dom. inte riktigt det jag vill ha. vet inte hurman gör med vapen!
tack ändå
↗ till inläggetDu lägger dom i models mappenmm vet redan dom. inte riktigt det jag vill ha. vet inte hurman gör med vapen!
tack ändå
är det bara att lägga in. måste man inte göra något?
Nej, lägg bara in dom rätt.
Jag tänker aldrig mer downloada skins >.< Den förstörde hela mitt css så jag fick installera om steam...
Nu funkar inte det o sätta in sprays...
↗ till inläggetJag tänker aldrig mer downloada skins >.< Den förstörde hela mitt css så jag fick installera om steam...
då har du gjort något alvarligt fel
om det inte funkar att spray prova att byta till engelska och sen starta om steam och lägga on sprayen och sen byta till svenska
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tänker aldrig mer downloada skins >.< Den förstörde hela mitt css så jag fick installera om steam...
om det inte funkar att spray prova att byta till engelska och sen starta om steam och lägga on sprayen och sen byta till svenska
Wow! Tack =)
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tänker aldrig mer downloada skins >.< Den förstörde hela mitt css så jag fick installera om steam...
Wow! Tack =)
vilken guide följde du? vilka skins använde du?
Wow! Tack =)
vilken guide följde du? vilka skins använde du?
Olika skins ..... La bara dom i min cstrike folder... Men andra kan inte se sprayen , och jag kan inte se andras =(
ok men länka skinsen och använder du zblock?
vilka skins länka
↗ till inläggetok men länka skinsen och använder du zblock?
vilka skins länka
Jag vet inte ..... Jätta många olika i fps banana ... Dom var as snygga några men , jag orkade inte ha dem och tog bort men soundsen var endå kvar , och bilden var kvar där man köpte , o sånt skit background o allt skit
ok fpsbanan kan vara dåliga väldigt många av dom
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in