Ja berätta hur långt har ni kommit?
Om ni nu har Explorers Of Sky.
Själv är jag på väg mot Hidden Land för att besegra dialga.
Ja berätta hur långt har ni kommit?
Om ni nu har Explorers Of Sky.
Själv är jag på väg mot Hidden Land för att besegra dialga.
Edit.
soz för dubbel.
Har du det på datorn elr? Btw, tänker klart köpa när det kommer ut.
Ja, jag kunde inte vänta tills den kommer ut.
Men jag har den Dock på japanska :(
Men jag köper den nog.
Btw, den är en då nästan likadan som Dungeon 2.
Men man kan bli Riolu =D Kan inte vänta tills jag får se alla "känslor" som den har =3 (Alltså rutorna med Pokémon i)
↗ till inläggetAlltså, det ÄR Mystery Dungeon 2... Den tredje versionen. Som med DP och Platinum. Väldigt likt, med lite nya saker.Ja, jag kunde inte vänta tills den kommer ut.
Men jag har den Dock på japanska :(
Men jag köper den nog.
Btw, den är en då nästan likadan som Dungeon 2.
Det har släppts nu :P Jag är Shinx med Eevee partner. kostade 499 men ändå...
En fråga kan man bli Cubone?
Det kan man säkert bli!
Happy!!!
Hopas man kan bli. Det är typ bäst att vara cubone med bomerang och bone club
↗ till inläggetSorry, men man kan inte bli Cubone i time/darkness eller sky. Det går bara i de äldre MD spelen.En fråga kan man bli Cubone?
Nu är jag på kapitlet med Team Skull (kapitel 6?)
↗ till inläggetNu är jag på kapitlet med Team Skull (kapitel 6?)
Tror det. :P
Har du klarat ut spelet? Jag är på Dark Crater och försöker klara Darkrai men det går bara inte... Har bara ett Reviver seed. Eftersom jag är Shinx kan jag inte använda Thunderbolt eller Discharge för Rhyperiors Lightningrod drar in alla attacker. Partner Eevee's ability run away gör det hela ännu svårare och Cresselia är en riktig plåga... Jag behöver verkligen hjälp för jag vill utveckla Eevee till Espeon och Shinx till Luxio och sen Luxray :(
När jag skulle stata mitt så gick det bra men det hack upp sig när man skulle trycka på den där rosetten...:(
Ska det va så?
↗ till inläggetne det ska det inte. kör du på emulator elr? men kan nån hjälpa mig med min fråga?När jag skulle stata mitt så gick det bra men det hack upp sig när man skulle trycka på den där rosetten...:(
Ska det va så?
Jag har klarat hela spelet fram till där eftertexten rullar x3 Har en Riolu på lv 46 och Vulpix som partner på lv 47 x3 Gillar dessa spel bättre, de har mer story.
↗ till inläggetOm du har klarat det då kan du väl hjälpa mig?Jag har klarat hela spelet fram till där eftertexten rullar x3 Har en Riolu på lv 46 och Vulpix som partner på lv 47 x3 Gillar dessa spel bättre, de har mer story.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du har klarat det då kan du väl hjälpa mig?Jag har klarat hela spelet fram till där eftertexten rullar x3 Har en Riolu på lv 46 och Vulpix som partner på lv 47 x3 Gillar dessa spel bättre, de har mer story.
Gör jag gärna :) Men.. Vad behöver du hjälp med? x3
Inlägg 14
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in