Hej. igår när jag spelade The sims2 studentliv så ville jag Lägga i The sims2 Jorden Runt. Sagt och Gjort jag installerade Jorden Runt. och när jag ska spela det så kan jag spela en liten stund sen blir skärmen bara helt svart och det enda man hör är ju ljudet. men skärmen är helt svart och jag brukar alltid få trycka på den knappen med en flagga på ser ut ungefär sådär där jag ritat en röd ring Runt då släcks datan ner och jag kommer till skrivbordet och sen måste jag ju klicka upp sims2 igen och vänta Det är Jätte Störande vet någon va problemet är så snälla Hjälp :(
Har Problem Med Skärmen På The Sims2
Eminem4Life
Jiyu
Det krashar antagligen, laddade du ner det eller har du köpt det? Förlåt moderatorer med jag måste veta för att hjälpa han. Har du några nedladdade saker från t.ex. Modthesims2?
Eminem4Life
Nej har inga Nerladdade saker i The sims2 Varken i Jorden Runt eller Studentliv Förut hade jag Egen musik men gick in i musik mappen och tog bort det för jag trodde att det kunde bero på det men nepp den fortsätter visa samma gamla svarta skärm :( och jag får göra samma gamla saker igen :(
(Ursäkta Bilden)