GameNight Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 tja hur får man igång gps och radio på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Vilket spel?Du är ju till och med dummare än jag trodde.Om du läser vad tråden heter så ser du nog det. Eurotruck simulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Vilket spel?Epic fail xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 21 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 OnT tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 GameNight jag tror du kan ladda ner det om det inte är inbyggt i spelet (vet inte vad det är för spel men jag försöker hjälpa till). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 GPS får du ju igång om du trycker på M eller N. Radio vet jag inte. Suck, jag laddade ner spelet i dag och det tog min ca 1min att gå in på "options" och kolla kontrollerna -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Min dator klarar inte spelet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Min dator klarar inte spelet :( Synd! HAHA läste din signatur ^^ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Min dator klarar inte spelet :( Synd! HAHA läste din signatur ^^ :P Hehe, Är ju ett måste att ha epic fail som signatur :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Min dator klarar inte spelet :( Synd! HAHA läste din signatur ^^ :P Hehe, Är ju ett måste att ha epic fail som signatur :) OnT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 GPS:n tror jag är kartan (N,M och F5). Radion är nog ingen radio. Utan man måste lägga till egna låtar. Spelet är på väg hem och jag ska se hur det ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.