Gäst Jiyu Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Yeah, läste nyss på Serebii att från 3:e Augusti till 13:e September kommer man kunna få Darkrai genom Mystery Gift :) "Late last night, the official site has confirmed the US WiFi event dates for the Member Card. This item is only downloadable through Mystery Gift over WiFi in Pokémon Platinum and will give you access to the Canalave City Inn. Once there, you will fall asleep and wake up on New Moon Island with a Level 50 Darkrai to capture. This event is scheduled to run from August 3rd to September 13th. The European Dates are likely to be revealed shortly and be around a similar time." Citerat från Serebii. Källa, http://www.serebii.net/index2.shtml -Jiyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 funkar det för platinum?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Bah! bara via Platinum :C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Bah! bara via Platinum :C oj såg ej det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Ska man änvända Dusk Balls på Darkrai? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Ska man änvända Dusk Balls på Darkrai? vet inte men timer balls kan också vara bra ;) BTW: då ska jag leta efter mitt platinum så att jag kan få en legit darkrai :D Redigerat 1 Augusti 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Jag antar att det är mörkt där Darkrai är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Jag antar att det är mörkt där Darkrai är. ja men om striden varar länge kan man ta timer ball B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Jag antar att det är mörkt där Darkrai är. ja men om striden varar länge kan man ta timer ball B) Därför ska man använda Dusk Ball Redigerat 1 Augusti 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Det gäller endast NTSC versionen, dvs amerikanskt platinum... Se här http://www.serebii.net/platinum/wifievents.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Det gäller endast NTSC versionen, dvs amerikanskt platinum... Se här http://www.serebii.net/platinum/wifievents.shtml Just nu ja. Men Europa kommer snart, läs min citering från Serebii. Nästan längst ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HnwHead Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Fan va pepp!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg