Uhm... Det ser ut att gå bra för denna grupp.
1339 - Sparummet På Fuska!
↗ till inläggetUhm... Det ser ut att gå bra för denna grupp.
Svårt att bedöma sådant på sån liten tid du, men jag kan garantera dig att det kommer att gå bra då 1339 har KG's stöd.
↗ till inläggetFan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :(Det är så lame att ingen gillar det.
↗ till inlägget↗ till inläggetFan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :(Det är så lame att ingen gillar det.
Ja det kan ju tänkas.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är så lame att ingen gillar det.
Fan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :(
Ja det kan ju tänkas.
Kan du sluta vara så deprimerad?
Uhm... Va?
Jag blev kickad :(
Men...
↗ till inläggetUhm... Va?
Men...
Du är så jäkla nere hela tiden och skriver som du vore en bitterfitta i 1339 - Kick.
↗ till inläggetTalk to the hand, men att kalla en grupp för 1339 THE SPARUM av en kille som anser nu att han är 14 år (ansåg förut att han var över 16 år och skulle åka till Os(!)(Eru))(Mycket av samma men sak samma) är ju inte särskilt moget imo.Fan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :(
↗ till inlägget↗ till inläggetTalk to the hand, men att kalla en grupp för 1339 THE SPARUM av en kille som anser nu att han är 14 år (ansåg förut att han var över 16 år och skulle åka till Os(!)(Eru))(Mycket av samma men sak samma) är ju inte särskilt moget imo.Fan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :(
Olympiska Spelen? - Visst ska jag dit.
Ja du, har vi inte alla trollat på ett forum någon gång?
Hur mogen är du då?
Men jag ska inte börja bråka här. För du verkar vara på ett jävla humör just nu och ha taggarna utåt mot mig något enormt.
↗ till inlägget↗ till inläggetUhm... Va?
Men...
Du är så jäkla nere hela tiden och skriver som du vore en bitterfitta i 1339 - Kick.
Uhm det minns inte jag då. Men men, så är det ibland.
↗ till inläggetJag blev kickad :(
Jag sa ju att jag skulle få dig kickad, men nej du trodde inte på mig.. Skyll dig själv.
↗ till inläggetÖh, va? :wacko:Talk to the hand, men att kalla en grupp för 1339 THE SPARUM av en kille som anser nu att han är 14 år (ansåg förut att han var över 16 år och skulle åka till Os(!)(Eru))(Mycket av samma men sak samma) är ju inte särskilt moget imo.
Jag trodde att du menade att du skulle få mig kickad från fuska när du skrev det. Men, jag är inte arg alls så det är inte värt att diskutera.
↗ till inläggetdet är han jue int :/↗ till inläggetUhm... Va?
Men...
Låt honom tro vad han vill.
↗ till inläggetDet här kommer vara fuskas sparum, där man kan koppla av och prata i alla möjliga trådar.
Så länge man inte är bitter då?
Här är vi sköna och hjälpsamma mot alla som går med!
-Utom dom vi finner opassande. Dom är vi dryga mot.
Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne.
↗ till inläggetpfft, det är som vanligt macgyver som driver allt till en gräns. det va han som fick cake kickad.↗ till inläggetHär är vi sköna och hjälpsamma mot alla som går med!
Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne.
btw; det e ganska chill med oztownsnacket.
______
Eru. du borde stå upp för dig själv :]
Jag vill inte vara med igen ändå.
↗ till inläggetDet skulle hjälpa i fall du skulle släppa in oss också.... glömde säga att jag är en ost som inte kan stava!
woot????
Så länge man inte är bitter då?
- Om du nu vill vara det så varsågod. inte mitt problem. Men jag ser att du är väldigt optimistisk till det nya gruppforumet :)
-Du verkar inte förstå. :3
- Som sagt, EXEMPEL och jag tog me KG också för att inte visa att: NEEEEE VI HATAR OZTOWN :VERYMAAD: :C :C :C :C :C :C :C >:C >:C utan att vi pratar om det som faller oss i smaken, aight?
90LIVE: Jo, "1339 är "wierd"....
"Eru är "wierd".... och liknande inlägg uppskattas inte direkt i 1339. Visst kan man ha dippar :lol: men han verkade ju ha det hela tiden. =)
Får man posta CP i 1339?
För då är jag med!
Ansökt, ta med mig så jag kan göra en traviantråd B)