Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Uhm... Va? Jag blev kickad :( Men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Uhm... Va? Jag blev kickad :( Men... Du är så jäkla nere hela tiden och skriver som du vore en bitterfitta i 1339 - Kick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Fan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :(Talk to the hand, men att kalla en grupp för 1339 THE SPARUM av en kille som anser nu att han är 14 år (ansåg förut att han var över 16 år och skulle åka till Os(!)(Eru))(Mycket av samma men sak samma) är ju inte särskilt moget imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Fan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :(Talk to the hand, men att kalla en grupp för 1339 THE SPARUM av en kille som anser nu att han är 14 år (ansåg förut att han var över 16 år och skulle åka till Os(!)(Eru))(Mycket av samma men sak samma) är ju inte särskilt moget imo. Olympiska Spelen? - Visst ska jag dit. Ja du, har vi inte alla trollat på ett forum någon gång? Hur mogen är du då? Men jag ska inte börja bråka här. För du verkar vara på ett jävla humör just nu och ha taggarna utåt mot mig något enormt. Redigerat 5 Augusti 2009 av Eru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Uhm... Va? Jag blev kickad :( Men... Du är så jäkla nere hela tiden och skriver som du vore en bitterfitta i 1339 - Kick. Uhm det minns inte jag då. Men men, så är det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag blev kickad :( Jag sa ju att jag skulle få dig kickad, men nej du trodde inte på mig.. Skyll dig själv. Talk to the hand, men att kalla en grupp för 1339 THE SPARUM av en kille som anser nu att han är 14 år (ansåg förut att han var över 16 år och skulle åka till Os(!)(Eru))(Mycket av samma men sak samma) är ju inte särskilt moget imo.Öh, va? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag trodde att du menade att du skulle få mig kickad från fuska när du skrev det. Men, jag är inte arg alls så det är inte värt att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Uhm... Va? Jag blev kickad :( Men... Du är så jäkla nere hela tiden och skriver som du vore en bitterfitta i 1339 - Kick. det är han jue int :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Låt honom tro vad han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Det här kommer vara fuskas sparum, där man kan koppla av och prata i alla möjliga trådar. Så länge man inte är bitter då? Här är vi sköna och hjälpsamma mot alla som går med! -Utom dom vi finner opassande. Dom är vi dryga mot. Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne. Redigerat 5 Augusti 2009 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Här är vi sköna och hjälpsamma mot alla som går med! -Utom dom vi finner opassande. Dom är vi dryga mot. Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne. pfft, det är som vanligt macgyver som driver allt till en gräns. det va han som fick cake kickad. btw; det e ganska chill med oztownsnacket. ______ Eru. du borde stå upp för dig själv :] Redigerat 5 Augusti 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag vill inte vara med igen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.