Jag kan logga in på 3.2, men det står typ:
Outland (3)Locked
Azune (1)Locked
etc
Varför? betyder detta att man inte kan logga sin char? och varför är Titan-Forge beltet så mega fult?, tack
Jag kan logga in på 3.2, men det står typ:
Outland (3)Locked
Azune (1)Locked
etc
Varför? betyder detta att man inte kan logga sin char? och varför är Titan-Forge beltet så mega fult?, tack
Samma för mig och min egen server finns inte med -.-
↗ till inläggetJag kan logga in på 3.2, men det står typ:
Outland (3)Locked
Azune (1)Locked
etc
Därför att blizzard fortfarande jobbar med att få upp servrarna med 3.2. End of discussion.
↗ till inläggetJag kan logga in på 3.2, men det står typ:
Outland (3)Locked
Azune (1)Locked
etc
Tittar du ens på belt graphs på folk?`Det syns ju knappt ändå + att du ser ju bakifrån, hade det varit shoulders eller helmet eller något som egentligen syns bra så hade det varit annat.
↗ till inläggetAntagligen för att det är gjort för att se ut så? Och vrf är Illidan så cool? Jo för dom har gjort honom det xDJag kan logga in på 3.2, men det står typ:
Outland (3)Locked
Azune (1)Locked
etc
Inget illa menat jag kan ha missuppfatat dig :P
↗ till inläggetTror inte Blizzard gör items menat fula, inte på epics iaf.↗ till inläggetAntagligen för att det är gjort för att se ut så? Och vrf är Illidan så cool? Jo för dom har gjort honom det xDJag kan logga in på 3.2, men det står typ:
Outland (3)Locked
Azune (1)Locked
etc
Inget illa menat jag kan ha missuppfatat dig :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in