↗ till inläggetFel håll?
idiot
↗ till inläggetFel håll?
idiot
↗ till inlägget↗ till inläggetMin farm.
Nice, fel håll och allt GG.
Fel håll?
idiot
Hakkors kan rikta sig både åt vänster och höger, fyi
Fel håll?
idiot
Inte ofta man gör det
Fel håll?
idiot
Inte ofta man gör det
Hur ofta används hakkors? oO
Fel håll?
idiot
Inte ofta man gör det
Hur ofta används hakkors? oO
vet inte, är man en idiot så använder man det.
↗ till inläggetTror inte det tog så lång tid, men jag är inte så bra på att ha koll på tiden (trodde en gång att 1h 20min endast var 20min, hehe)
Jag utgick från denna och förstorade den så man såg pixlarna och bytte sedan ut pixlarna mot höstackar^^
http://rmrk.net/Smileys/default/FUCKING_ANNOYING.gif
Den här farmen är nog den snyggaste jag sätt, säg till om bilden inte funkar så laddar jag upp den nån annanstans (det är en direktlänk från en facebook sida)
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs028.snc3/11536_173035324217_116980889217_2659724_5963872_n.jpg
Haha, den snubben måste skaffa sig ett liv :P
Lvlade 34-35 på en minut igår kväll. [:
35 atm.
ligger i lv 36 och vill gärna ha fler grannar så om ni vill det så pma mig eran mail så kan jag adda er :) :happy:
Sjukt najs spel, började för nån vecka sedan och är redan lvl 15 ^^. Har kollat runt lite ang fusk till farmville men det verkar inte finnas något... Hittade däremot en jävligt najs guide häromdan som jag köpte, har börjat följa den nu och den funkar jävligt bra. Finns på denna sidan för de som är intresserade. Kostar typ som ett prepaid till WoW så jag tänkte vafan liksom ^^. Ha det gytt alla
kan du skicka den till mig plzzz :huh:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in