kimoo Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Tjena! Jo det är så här att jag har fått sex stycken master balls av en kompis, MEN!!! Jag vet inte om jag ska fånga Regirock, Regice, Registeel så att jag kan fånga en Regigias ELLER Moltres, Articuno, eller Zapdos Jag har hört att alla är väldigt bra. Snälla skriv vilka ni tycker jag ska fånga! Pokémon Platinum nu asså
Maenster Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Fånga Fåglarna och dom tre första regisarna , sen fånga Regigias men ultabollar eller nåt
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Ja, fånga alla 6 med Master Ball, sen fångar du Regigigas med Ultrabollar och så. Much more effective.
kimoo Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Ja, fånga alla 6 med Master Ball, sen fångar du Regigigas med Ultrabollar och så. Much more effective. ja men jag har lovat min syster att hon ska få darkrai (har redan en) och nån annan
kimoo Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 kan hon inte fixa en själv då? nej, det blir mycket mer komplicerat då
kimoo Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 Nej, det blir det inte.jag snackade med henne, hon sa att hon inte orkade
kimoo Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 vilken level är de tre fåglarna när man ska fånga dem? Varför kräver hon en av dig då? ^^ för att hon hjälpte mig på pokemon diamond. jag var skyldig henne
Gäst Jiyu Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Skrivet 11 Augusti 2009 vilken level är de tre fåglarna när man ska fånga dem? Varför kräver hon en av dig då? ^^ för att hon hjälpte mig på pokemon diamond. jag var skyldig henne Lv. 60
Rekommendera inlägg