kimoo Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 lol, gnällig hon är isf. japp det är just det hon är' Varför kräver hon en av dig då? ^^ för att hon hjälpte mig på pokemon diamond. jag var skyldig henne Lv. 60 OOOOH SHIT det gjorde det svårare och välja ;: asså när jag kollar på youtube så är det massa sten grejor på golvet som man ska gå på, men när jag går in där man fångar regisarna, så är det INGENTING Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Det är för att du inte har en speciell Regigias (du kan inte få den någonstans i Sverige). (Det fungerar inte med en vanlig Regigias.) Redigerat 11 Augusti 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Det är för att du inte har en speciell Regigias (du kan inte få den någonstans i Sverige). (Det fungerar inte med en vanlig Regigias.) asså jag menar regirock och dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 ja men du måste ha en movie regigigas för att låsa upp regisarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 ock så klart så kan man bara få den i USA... <_< :closedeyes: happ då får det väl bli articuno och dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 ock så klart så kan man bara få den i USA... <_< :closedeyes: happ då får det väl bli articuno och dem kan man bara???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Man kan få den i England också, men bara under en begränsad tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Fångade Articuno, Zapdos, Moltres, Cresselia och Darkrai. Next up on kimoo´s catch will be ... PALKIA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Förresten, kan man fånga de legendariska fåglarna på D/P/PL? Eller kanske bara på Platinum. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 14 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 platinum, leafgreen och firered Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg