Sound Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Tja, Jag har uninstallerat Wow igår, Och installerade det idag. Så jag tänkte fråga om servrarna är offline för er också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Nej uppe nu för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Ja, nu är dem uppe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 F: Varför brukar servrarna vara nere på onsdagar? S: Varje onsdag från kl 5-11 är alla servrarna nere för att dom ska uppdatera honor stats och kanske lägga in en ny patch. Inskickat av: BloodRogue http://www.fuska.se/forum/bVanligt_Foereko...t_b-t77080.html Läs klistrade trådar innan ni skapar en ny tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg