Toke001 Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 ere nån som vet hur man kommer in på det här "Action replay" på f-zero gx jag behöver verkligen det :gitarr: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 ere nån som vet hur man kommer in på det här "Action replay" på f-zero gx jag behöver verkligen det :gitarr: ;: Action Replay är ett fusk-program. Det säljs separat. Men jag har ingen susning var du kan köpa det. ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 ere nån som vet hur man kommer in på det här "Action replay" på f-zero gx jag behöver verkligen det :gitarr: ;: Action Replay är ett fusk-program. Det säljs separat. Men jag har ingen susning var du kan köpa det. ;: Det är en fusk skiva som man stoppar i sitt gamecube innan man startar själva spelet, sen aktiverar man koderna, lägger in skivan och kör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 ere nån som vet hur man kommer in på det här "Action replay" på f-zero gx jag behöver verkligen det :gitarr: ;: Action Replay är ett fusk-program. Det säljs separat. Men jag har ingen susning var du kan köpa det. ;: Det är en fusk skiva som man stoppar i sitt gamecube innan man startar själva spelet, sen aktiverar man koderna, lägger in skivan och kör Varför svarade du mig? ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg