cubone Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Hur laddade du ner dom??? "Inga noobs här." - Tråden Du är en noob. Jag är ingen noob :angry: :angry: :angry: , jag fattar bara inte hur han gjorde det jag testade i går men lyckades inte :( ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Jo, du är en noob. Dessutom är det ingen mening med att du försöker ladda ner en Pokémon, det kommer inte att fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Var för inte? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Var för inte? :angry:För att du inte har ett flashkort eller ett AR duo.+ att du inte har intelligens nog att försöka leta efter information. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Jo, du är en noob. Dessutom är det ingen mening med att du försöker ladda ner en Pokémon, det kommer inte att fungera. Vad säger du???? du är också en n00b i så fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Ursäkta mig för att jag lägger mig i nu här , men den som kallar en annan person ''N00b'' är oftast själv en och vill vara cool framför andra . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Ursäkta mig för att jag lägger mig i nu här , men den som kallar en annan person ''N00b'' är oftast själv en och vill vara cool framför andra . Sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 nu har jag både flashkort och ar men hur ska jag göra för att få in dom i spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 En bra site i såna lägen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg