Hurricane Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Går det att se en film i .mp4 format på en Nokia 3120 classic? Jag menar, finns det några "plugins" som man kan installera till telefonen.. För jag prövade att lägga in en film på 1.07gb men endast ljudet hörs, ingen bild visas. Har testat googla men kom inte fram så mycket.. ;o Tack på förhand (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Du kan ju alltid konvertera till ett annat format din mobiltelefon stödjer bättre. Stödjer den .3gp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Jo, tror nog det.. Finns det något bra konverteringsprogram du kan tipsa om? För jag kan ingenting om sådant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 det går alltid med 3gp typ. www.pcforalla.se där hittar du :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Det jag menade var att ifall han kunde skicka en nerladdningslänk till en gratis konverterare. ;o Hittade ingenting på pcforalla.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Googlade lite och tyckte att det här kanske skulle kunna vara något. Det finns till och med en video på startsidan som visar hur du (ungefär) ska göra. http://www.ojosoft.com/how-to-convert/mp4-...-converter.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Ah, tack. Fick det att fungera, guldstjarna till dig (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Ah, tack. Fick det att fungera, guldstjarna till dig (: No prob. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.