Paffi Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 jag ska köpa en ny proccesor är inte så jätte bra med proccesorer i datorn så jag behöver all hjälp jag kan få tack i förväg här är vad jag har i min dator untitled.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Om du ska byta processor måste du veta att den passar till ditt moderkort. Så det hade ju varit bra med lite mer info om din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 laptop eller stor burk? vad har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Omg, precis samma som min dator :) Och min dator är så jävla seg så det är inte sant. Vad heter ditt moderkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CoNtC Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Själv skulle köpa en ny dator istället uppgradera en sån gammal dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.