tyypichmanda Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Hur dödar man voldermort??? jag har försökt tyyp 100 gånger meen jag klarar nt deet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Avada Kedavra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tyypichmanda Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Avada Kedavra. på vilken knapp finns den trollformelen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Avada Kedavra. på vilken knapp finns den trollformelen?? Det var nog ett skämt. Det är ju one-hit-kill spellen Voldemort använder i böckerna, vore op om Harry kunde den. Prova googla om du inte lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Använder han inte typ Expelliarmus i filmen/boken? Och Voldemort dör ju fan inte förns i sista -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Här har du hur man gör.Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 jag klarade voldemort på typ andra försöket och jag e 10 år. 10 år!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Master Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 jag klarade voldemort på typ andra försöket och jag e 10 år. 10 år!!!Ja, vem bryr sig? Bara för du e 10 så spelar det ingen roll att du klarade han på andra försöket <_< . (No offence) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tyypichmanda Skrivet 20 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 jag klarade voldemort på typ andra försöket och jag e 10 år. 10 år!!! Och jag ee ingen speel nörd som duu *!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.