Gäst IntellarN Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Skrivet 21 Augusti 2009 hejsan! Min syster fyller år i september så då kommer hon att få en laptop. Så då kommer ingen att använda hennes gammla stationära dator så då tänkte jag att jag kan ta över den. Men jag undrar hur mycket det kommer att kosta att uppgradera den. sitter mest och lirar cs men jag tänkte att det skulle vara ett schysst grafikkort. Jag vet att det är svårt för er att säga vad det kommer kosta utan att veta vad som sitter i burken men vad skulle ni kunna gissa att det kostar att uppgradera en säkert 5-9 år gammal dator? Citera
Razec Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Skrivet 21 Augusti 2009 hejsan! Min syster fyller år i september så då kommer hon att få en laptop. Så då kommer ingen att använda hennes gammla stationära dator så då tänkte jag att jag kan ta över den. Men jag undrar hur mycket det kommer att kosta att uppgradera den. sitter mest och lirar cs men jag tänkte att det skulle vara ett schysst grafikkort. Jag vet att det är svårt för er att säga vad det kommer kosta utan att veta vad som sitter i burken men vad skulle ni kunna gissa att det kostar att uppgradera en säkert 5-9 år gammal dator? Som du själv skriver ''Jag vet att det är svårt för er att säga vad det kommer kosta utan att veta vad som sitter i burken'' så då är det ganska svårt att säga hur mkt det kommer att kosta att uppgradera den.. Troligen så är det billigare/bättre att köpa nya delar,än att lägga en massa pengar på en gammal dator. Citera
Gäst IntellarN Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Skrivet 21 Augusti 2009 hejsan! Min syster fyller år i september så då kommer hon att få en laptop. Så då kommer ingen att använda hennes gammla stationära dator så då tänkte jag att jag kan ta över den. Men jag undrar hur mycket det kommer att kosta att uppgradera den. sitter mest och lirar cs men jag tänkte att det skulle vara ett schysst grafikkort. Jag vet att det är svårt för er att säga vad det kommer kosta utan att veta vad som sitter i burken men vad skulle ni kunna gissa att det kostar att uppgradera en säkert 5-9 år gammal dator? Som du själv skriver ''Jag vet att det är svårt för er att säga vad det kommer kosta utan att veta vad som sitter i burken'' så då är det ganska svårt att säga hur mkt det kommer att kosta att uppgradera den.. Troligen så är det billigare/bättre att köpa nya delar,än att lägga en massa pengar på en gammal dator. okej Citera
Razec Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Skrivet 22 Augusti 2009 (redigerat) Men du kan ju skriva innehållet i datorn,för att se om det är nåt att ha. Skriv Dxdiag i kör så ser du. Eller kolla med Everest ultimate. Eftersom du bara spelar CS så är det inte helt hopplöst iaf ;) Redigerat 22 Augusti 2009 av Razec Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.