Rotom Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Skrivet 22 Augusti 2009 Jag har läst att det bara finns en mew men vad menar dem med det ? :huh: jag vet att den finns i buried relic ( vet inte hur det stavas ) efter man har besegrat regisarna och man behöver "musik box". jag råkade besegra den innan jag skafade mirage isle, men nu har jag både mirage isle och "musik box" med mig men mew kommer inte fram. :( kan någon hjälpa mig snabbt. :huh: :(
JosJuice Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Skrivet 22 Augusti 2009 Mew kommer fram igen även om du har besegrat den, men den är JÄTTESÄLLSYNT. (Jag menar det. D:) Chansen att den går med i ditt team är ännu mindre, så du får nog köra igenom Buried Relic ungefär.... 3586 gånger?
Rotom Skrivet 22 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2009 (redigerat) Mew kommer fram igen även om du har besegrat den, men den är JÄTTESÄLLSYNT. (Jag menar det. D:) Chansen att den går med i ditt team är ännu mindre, så du får nog köra igenom Buried Relic ungefär.... 3586 gånger? Skojar du eller :huh: , 3586 gånger!!!!!!! :pinch: Då är det väl lika med att jag ger upp :( Eller vad tycker ni ? :huh: Redigerat 23 Augusti 2009 av Rotom
JosJuice Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Skrivet 22 Augusti 2009 Jag menar inte 3586, men du ska inte förvänta dig att det går på 20 försök...
Gäst Eru Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Skrivet 23 Augusti 2009 Dör Mew visar hon sig igen. Det är bara att råleta varje floor mellan 36-98/99 efter henne. Försök besegra henne med en vanlig "A"-attack, för mig ger det större chans att pokémonen blir rekryterad och jag fick henne på mitt 8:e försök. Samma sak gäller Groudon nu för mg, tog ett tag innan han gick med men det får man leva med.
kimoo Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Skrivet 23 Augusti 2009 Dör Mew visar hon sig igen. Det är bara att råleta varje floor mellan 36-98/99 efter henne. Försök besegra henne med en vanlig "A"-attack, för mig ger det större chans att pokémonen blir rekryterad och jag fick henne på mitt 8:e försök. Samma sak gäller Groudon nu för mg, tog ett tag innan han gick med men det får man leva med. Hur vet du att det är en tjej?
Rotom Skrivet 23 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2009 Tack för tipset men bästa sättet att få dem i mitt team är att använda attacker som dem är svaga mot ex. ice mot rayquaza fick honom att vara i mitt team. Nåja, jag ska väl försöka att få mew även om det tar tio timmars spelande. ;) Jag har bara spalat buried relic bara ungefär fem gånger. :P Men tack för hjälpen. :)
Gäst Eru Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Skrivet 23 Augusti 2009 Hur vet du att det är en tjej? Ja, det känns rätt självklart. Man benämner även människan som "hon" eftersom Eva var först. Herregud, orka leta sådana saker att haka upp sig på. Men jag benämner Mew som feminin då hon är mindre, mer nätt, rosafärgad och har tt kvinnligt läte. Mewtwo ser mer maskulin ut och har lite hårdare färger än Mew. Satisfied noob?
Rekommendera inlägg