Hej! Jag undrar om man kan fånga (få) de 3 Nedväxklingarna av Electrabuzz, Jynx och Magmar (=Elekid Smoochum och Magby) i Pokemon Firered.
Tack på förhand
//Thunderboy
Hej! Jag undrar om man kan fånga (få) de 3 Nedväxklingarna av Electrabuzz, Jynx och Magmar (=Elekid Smoochum och Magby) i Pokemon Firered.
Tack på förhand
//Thunderboy
Ja, det kan du.
↗ till inläggetYes! Tack för svaret. Hur många Legendariska Pokemon finns det i Firered?Ja, det kan du.
Om du inte går till en Nintendo Event (vilket är omöjligt): 5 på en sparfil, 7 totalt.
↗ till inläggetÄr det Articuno, Zapdos, Moltres, Mew, Mewtoo och Raikou/Entei/SuicuneOm du inte går till en Nintendo Event (vilket är omöjligt): 5 på en sparfil, 7 totalt.
Mew går inte att fånga. Man kan bara få en av Raikou/Entei/Suicune på varje sparfil.
Kan man fånga Mewtwo då?
↗ till inläggetKan man fånga Mewtwo då?
ja, Mewtwo finns i cerulean cave och är level 70
↗ till inläggetKan man inte? vad tråkigt. Men jag skrev Raikou/Entei/Suicune Det är ju beronde på vilken starter man har.↗ till inläggetÄr det Articuno, Zapdos, Moltres, Mew, Mewtoo och Raikou/Entei/SuicuneOm du inte går till en Nintendo Event (vilket är omöjligt): 5 på en sparfil, 7 totalt.
www.serebii.net
LÄS
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in