Hellbringer Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min alt är nu på en skit realm så därför tänker jag betala och byta realm. Men vet inte vilken av de här tre jag ska välja: Magtheridon, Outland eller Shattered Hand. Lutar mest åt Outland just nu men vill höra era åsikter först. Och om ni undrar är det en Horde gubbe och nej jag har inga vänner på de realms jag tänker byta till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Tror Shattered Hand är en bra realm, fast alla 3 är nog ganska överbefolkade :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Varför någon av de 3? Jag tycker att SAURFANG 'är jätte bra! Överbefolkad den också, men whatever! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 3 extremt överbefolkade realms, kul kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 För att det är roligare att spela om det finns många olika spelare? Det tycker jag i alla fall, körde på dentarg förut sen bytte jag till kazzak för att alla mina irl polare kör där och jag tycker det blev lite roligare med mycket folk :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 För att det är roligare att spela om det finns många olika spelare? Det tycker jag i alla fall, körde på dentarg förut sen bytte jag till kazzak för att alla mina irl polare kör där och jag tycker det blev lite roligare med mycket folk :blink: Jo men då kommer du heller inte in i wow, You're 509 in queueueueue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 (redigerat) The Maelstrom :) En lagom stor server. Annars tycker jag Shattered Hand. Redigerat 17 September 2009 av Hilmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 que e så kuwl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Man brukar ju inte behöva vara i kö så länge och jag är inloggad typ hela tiden när jag inte spelar så jag brukar inte behöva stå i kö... Och det är typ bara söndags kvällar det är kö och om man inte orkar stå i kö då kan man ju passa på att göra något annat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Man brukar ju inte behöva vara i kö så länge och jag är inloggad typ hela tiden när jag inte spelar så jag brukar inte behöva stå i kö... Och det är typ bara söndags kvällar det är kö och om man inte orkar stå i kö då kan man ju passa på att göra något annat :POch det är priset du är villig att betala för att spela på samma realm som 1000 andra personer du inte känner? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Japp, med tanke på att jag inte kände nån irl på min gamla realm och ni kör nästan alla jag känner irl på samma realm som mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg