EY^
Som rubriken säger :D ska jag eller ska jag inte skaffa 60 atk?har gjort mm och Lc.STATS (just nu)
svar plawkz ;)
Är du free eller member?
Orka köra utan d schimmy lix... Finns ju inga bra vapen innan lvl 60 atk.
Jag e p2p..Just nu g maul rushar/hybridar jag :rambo:
↗ till inläggetFixa 60atk för dds och högre str.Jag e p2p..Just nu g maul rushar/hybridar jag :rambo:
Om du är G mauler, så ja varför inte, det går bra ifall du är P2P pker..
Men rek. dig att levla upp din str :)
↗ till inläggetJag hörde att Jagex nerfade g amul. x]Om du är G mauler, så ja varför inte, det går bra ifall du är P2P pker..
Tydligen så har dem gjort spec-attacken trögare. Om detta stämmer så är inte G maul ett vidare bra val.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag hörde att Jagex nerfade g amul. x]Om du är G mauler, så ja varför inte, det går bra ifall du är P2P pker..
Tydligen så har dem gjort spec-attacken trögare. Om detta stämmer så är inte G maul ett vidare bra val.
Vart står det? :W
Om det nu är så, ingen vidare med G mauler. Men som du sa Dragon Scimitar och dds funkar också ;)
↗ till inlägget
Du kan bli dödad av noobs kan jag säga dig! För du har bara 1 Def !! Så jag rekomenderar att öka Deff lvl först! Men om du ökar Attack Lvl så kan 5 noobs samtidigt attackera dig så är du död på 1 min!!
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du är G mauler, så ja varför inte, det går bra ifall du är P2P pker..
Jag hörde att Jagex nerfade g amul. x]
Vart står det? :W
Om det nu är så, ingen vidare med G mauler. Men som du sa Dragon Scimitar och dds funkar också ;)
Läste en tråd på RuneScape forumet som handlade om en "nerf" av granite maul.
Var mer en rant där han och även många andra bad om att ändra tillbaka.
Jag har dock inte testat det ännu så jag vet inte riktigt vad som pågår.
Mojje312,
Det ser ut som om att Aceface är en s.k "pure", och då har man i de flesta fall bara 1 def.
En pure SKA ha 1 defence för faaaan. Sen 60 attack och resten på str.
Om du är member så är det ett väl uppenbart. Man blir inte member på en pure för att gå runt med rune scimitar eller sånt haha. Du har gjort Monkey Madness, det är klart att du ska fixa 60 attack då.
44 prayer? No offence, FAIL! Gör en ny pure som är 1 pray. Dom äger. Om du inte vill det, rekomenderar jag att du stannar på 50 attk.
Btw! Blev FuskaRank 2 av detta inlägg!
↗ till inlägget44 prayer? No offence, FAIL! Gör en ny pure som är 1 pray. Dom äger. Om du inte vill det, rekomenderar jag att du stannar på 50 attk.
Off-topic: Btw! Blev FuskaRank 2 av detta inlägg!
Fuska rank 2? Du har ju ungefär 64....
Man säger då att du har ''rank 2''
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in