g
Hur Ska Man Komma Över En Tjej?
Fuck it all and no regrets. Vad väntar du på? :)
↗ till inlägget<3Den senaste veckan har varit helt upp-och-ned. Vi träffades i helgen, så började hon råflörta med mig. Jag är så söt/fin/snäll och allt sånt. Tror jag blev lite chockad för just då kände jag absolut ingenting. Helt tomt, jag blev helt chockad över att min kropp reagerade så. Började tvivla på om jag verkligen ville ha henne, och det har tagit lite tid men nu är jag säker igen. Jag älskar fortfarande henne, riktigt mycket.
Har pratat med kompisar som hon också pratat med. Hon har sagt till dem att hon tycker om mig också, och att hon gjort det en längre tid. Alltså har jag inte tolkat henne fel. Är fortfarande sjukt nervös, men om det inte blir något nu har jag klantat mig rejält.
Hela jag är i uppror. Jag har haft känslor för henne sen i April och jag har spenderat flera nätter gråtandes i frustration pga henne. Nu kan vi bli tillsammans. Det är helt jävla sjukt. Hon är bara så perfekt, kan inte förstå att hon vill ha mig. Men får inte tänka på det nu, det kan jag fråga henne om senare förhoppningsvis. x)
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :D :S
↗ till inläggetDen senaste veckan har varit helt upp-och-ned. Vi träffades i helgen, så började hon råflörta med mig. Jag är så söt/fin/snäll och allt sånt. Tror jag blev lite chockad för just då kände jag absolut ingenting. Helt tomt, jag blev helt chockad över att min kropp reagerade så. Började tvivla på om jag verkligen ville ha henne, och det har tagit lite tid men nu är jag säker igen. Jag älskar fortfarande henne, riktigt mycket.
Har pratat med kompisar som hon också pratat med. Hon har sagt till dem att hon tycker om mig också, och att hon gjort det en längre tid. Alltså har jag inte tolkat henne fel. Är fortfarande sjukt nervös, men om det inte blir något nu har jag klantat mig rejält.
Hela jag är i uppror. Jag har haft känslor för henne sen i April och jag har spenderat flera nätter gråtandes i frustration pga henne. Nu kan vi bli tillsammans. Det är helt jävla sjukt. Hon är bara så perfekt, kan inte förstå att hon vill ha mig. Men får inte tänka på det nu, det kan jag fråga henne om senare förhoppningsvis. x)
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :D :S
Kärlek kommer inte bara dyka upp och leda dig till lycka. Du måste se till så de händer. Man måste anstränga sig.
Om hon gillar dig och säger att du är speciell och hennes vänner har bekräftat det, finns de bara en sak som återstår, älskar du henne? Eller älskar du bara bilden av henne som du har haft under den perioden du inte kunnat få henne?
Säger inte detta för att du ska tvivla, för kärlek är just när man inte tvivlar, och om man tvivlar, då är det inte riktigt kärlek. Skenet kan alltid bedra.. De är därför kärlek är så komplicerat.
men.. if you cant get somebody out of your head, mayby they're suposed to be there.
Känner igen mig i din situation, och den sluta för mig med att jag inte var tsm med henne, för hon hade givit mig så mycket smärta och jag kunde inte förlåta henne, min kropp tillät mig inte att älska henne efter allt hon hade utsatt mig för. Förstår du? lite svårt att förstå.
Skenet kan alltid bedra !
hoppas du fick lite kunskap eller något av inlägget. jag vet inte riktgit :P
g
fråga om ni kan göra något på fredag, sen kan hon slagga över hos dig eller du hos henne. då på kvällen kan du förklara dina känslor för henne. ungefär vad jag brukar och skulle göra. :)
↗ till inläggetfråga om ni kan göra något på fredag, sen kan hon slagga över hos dig eller du hos henne. då på kvällen kan du förklara dina känslor för henne. ungefär vad jag brukar och skulle göra. :)
Låter inte jättebra. Resten was good :)
Hehe, snap ;)
de är inte som de ser ut :visslar:
Jag gillar inte att svära, men.
Fan, jag är riktigt jävla kär!
↗ till inläggetigen? haha, kör på!Jag gillar inte att svära, men.
Fan, jag är riktigt jävla kär!
e
grattis! härligt att det gick bra :)
lyckos dig, har en tjej i min årskurs som jag är helt kär i vet ej hur jag kan få tag på hene... men grattis!
Måste bara säga.
Fan va synd att hon inte fick sova över. (^^)
Är det inte dig hon menar då? =o
↗ till inläggetva?Är det inte dig hon menar då? =o
@Damel: Haha, jaa verkligen. :(
Kvällen blev så kort...
Men det får du kompensera för nästa gång. ;D
Det är sjukt så läget förändrats sen jag startade den här tråden... :P
a
Säg vad du känner, om det inte går fram så går det ju inte o vara tillsammans, eller hur? ^^