Mumutio Skrivet 7 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 (redigerat) g Redigerat 4 Juli 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 fråga om ni kan göra något på fredag, sen kan hon slagga över hos dig eller du hos henne. då på kvällen kan du förklara dina känslor för henne. ungefär vad jag brukar och skulle göra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 fråga om ni kan göra något på fredag, sen kan hon slagga över hos dig eller du hos henne. då på kvällen kan du förklara dina känslor för henne. ungefär vad jag brukar och skulle göra. :) Låter inte jättebra. Resten was good :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Hehe, snap ;) de är inte som de ser ut :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Jag gillar inte att svära, men. Fan, jag är riktigt jävla kär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Jag gillar inte att svära, men. Fan, jag är riktigt jävla kär! igen? haha, kör på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 26 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 (redigerat) e Redigerat 4 Juli 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 grattis! härligt att det gick bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) lyckos dig, har en tjej i min årskurs som jag är helt kär i vet ej hur jag kan få tag på hene... men grattis! Redigerat 27 Oktober 2009 av fjarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Måste bara säga. Fan va synd att hon inte fick sova över. (^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wexeeb Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Är det inte dig hon menar då? =o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Är det inte dig hon menar då? =ova? @Damel: Haha, jaa verkligen. :( Kvällen blev så kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.