Hoppa till innehåll

Hur Ska Man Komma Över En Tjej?


Mumutio
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mycket vettigt där...

Tror du har förstått hur hon är ganska bra. Men vi har umgåtts mycket i övrigt också, även när vi inte varit och badat. Jag tror inte heller att hon är kär i mig och har fortfarande inga stora förhoppningar. Men mina känslor för henne har också börjat dämpa sig vilket jag tror är bra, så att vi ligger lite på samma nivå. Kommer absolut inte låta henne få mig direkt. Såg hur det var i hennes förra förhållande där han älskade henne och man tydligt såg hur han inte betydde lika mycket för henne. Om det ska bli något mellan oss måste det komma från henne också, jag kommer inte uppvakta henne förgäves, det har hon fått tillräckligt av.

 

Men saker och ting har blivit mycket enklare sedan de gjorde slut. Man såg tydligt på henne att hon inte älskade honom längre och då borde de inte vara tillsammans. Nu finns det inget som hindrar henne att visa sina känslor för mig om hon har några eller skulle få, så jag behöver inte vara osäker. Antingen är hon inte intresserad och då vet jag det och vi kan vara vänner. Eller så är hon det och det kanske kan bli något mer. Men som sagt om inte hon visar något intresse skiter jag i det. Nu är det enkelt.

Älskar din inställning! Det e bra :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ontopic:

Mitt intryck från texten är att den där tjejen verka ganska ytlig med tanke på strand delen. Och hon verkar inte vara kär i dig, ifall hon håller på med dig, men inte dumpar sin kille, då är du utnyttjad. Hon har inte skarpa känslor för dig. Allt enbart efter texten du skrev överst. Kan ju aldrig veta hur de egentligen är liksom. Men de har hänt mig så där satt de känns lite så. Sen nu när hon dumpa sin kille ska du inte låta henne få dig direkt. Kom ihåg hur hon fick dig att må..

Mycket vettigt där...

Tror du har förstått hur hon är ganska bra. Men vi har umgåtts mycket i övrigt också, även när vi inte varit och badat. Jag tror inte heller att hon är kär i mig och har fortfarande inga stora förhoppningar. Men mina känslor för henne har också börjat dämpa sig vilket jag tror är bra, så att vi ligger lite på samma nivå. Kommer absolut inte låta henne få mig direkt. Såg hur det var i hennes förra förhållande där han älskade henne och man tydligt såg hur han inte betydde lika mycket för henne. Om det ska bli något mellan oss måste det komma från henne också, jag kommer inte uppvakta henne förgäves, det har hon fått tillräckligt av.

 

Men saker och ting har blivit mycket enklare sedan de gjorde slut. Man såg tydligt på henne att hon inte älskade honom längre och då borde de inte vara tillsammans. Nu finns det inget som hindrar henne att visa sina känslor för mig om hon har några eller skulle få, så jag behöver inte vara osäker. Antingen är hon inte intresserad och då vet jag det och vi kan vara vänner. Eller så är hon det och det kanske kan bli något mer. Men som sagt om inte hon visar något intresse skiter jag i det. Nu är det enkelt.

 

Sen är de ju så att du har funnits i hennes liv i en längre tid, och då blir de svårare att skapa kärleken imellan varandra. Om hon har prata med dig om sitt ex när de var tillsammans, är det verkligen ett dålig tecken. Då är du i "vänskaps-zonen" och kommer verkligen ha svårt att ta dig förbi den. Om du hänger med på vad jag säger.

 

Sen de där när man inte älskar en person någo mer och borde lämna personen, är riktigt rätt sagt, jag lämnade just min tjej pågrund av att jag inte älska henne längre och ville inte mjölka förhållandet. Letar efter kärlek igen.. Och faktist så är jag små kär i en tjej som jag kännt ett bra tag.

Poängen är att du fortfarande har en chans med henne.

Men du verkar inte känna de värt de längre, för du har funnits och funnits där i väntan. Och du förstår nu att du borde bara gå vidare och hitta någon som behandlar dig rätt. :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG. För några veckor sedan vågade jag knappt drömma om det här. XD

 

Sen de gjorde slut har jag småflörtat lite med henne, tex sagt att jag jättegärna skulle "hookat" med henne på en fest (XD). Vi har träffats en del och snackat mycket via sms. Så iaf idag så väntade hon en hel timme på stationen bara för att kunna ta samma tåg som mig. Hon var på väldigt bra humör och vi hade kul. Sen när vi sagt hejdå, så skrev hon i ett mess till mig "du är speciell".

 

Det känns som det faktiskt kan bli något av det här. Nu blev jag helt plötsligt nervös. Har inte haft flickvän förut. :S

Just do it.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går nog bra det här ska du se! Glöm inte att skriva hur det går, man blir alltid glad av att läsa om kärlekshistorier, hehe. :)

 

Och det där med att man mår allmänt konstigt känner jag igen mig i. Av någon anledning tappade jag aptiten när jag var nykär och åt mycket mindre än vad jag brukar första veckan typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den senaste veckan har varit helt upp-och-ned. Vi träffades i helgen, så började hon råflörta med mig. Jag är så söt/fin/snäll och allt sånt. Tror jag blev lite chockad för just då kände jag absolut ingenting. Helt tomt, jag blev helt chockad över att min kropp reagerade så. Började tvivla på om jag verkligen ville ha henne, och det har tagit lite tid men nu är jag säker igen. Jag älskar fortfarande henne, riktigt mycket.

 

Har pratat med kompisar som hon också pratat med. Hon har sagt till dem att hon tycker om mig också, och att hon gjort det en längre tid. Alltså har jag inte tolkat henne fel. Är fortfarande sjukt nervös, men om det inte blir något nu har jag klantat mig rejält.

 

Hela jag är i uppror. Jag har haft känslor för henne sen i April och jag har spenderat flera nätter gråtandes i frustration pga henne. Nu kan vi bli tillsammans. Det är helt jävla sjukt. Hon är bara så perfekt, kan inte förstå att hon vill ha mig. Men får inte tänka på det nu, det kan jag fråga henne om senare förhoppningsvis. x)

 

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :D :S

<3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den senaste veckan har varit helt upp-och-ned. Vi träffades i helgen, så började hon råflörta med mig. Jag är så söt/fin/snäll och allt sånt. Tror jag blev lite chockad för just då kände jag absolut ingenting. Helt tomt, jag blev helt chockad över att min kropp reagerade så. Började tvivla på om jag verkligen ville ha henne, och det har tagit lite tid men nu är jag säker igen. Jag älskar fortfarande henne, riktigt mycket.

 

Har pratat med kompisar som hon också pratat med. Hon har sagt till dem att hon tycker om mig också, och att hon gjort det en längre tid. Alltså har jag inte tolkat henne fel. Är fortfarande sjukt nervös, men om det inte blir något nu har jag klantat mig rejält.

 

Hela jag är i uppror. Jag har haft känslor för henne sen i April och jag har spenderat flera nätter gråtandes i frustration pga henne. Nu kan vi bli tillsammans. Det är helt jävla sjukt. Hon är bara så perfekt, kan inte förstå att hon vill ha mig. Men får inte tänka på det nu, det kan jag fråga henne om senare förhoppningsvis. x)

 

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :D :S

Kärlek kommer inte bara dyka upp och leda dig till lycka. Du måste se till så de händer. Man måste anstränga sig.

Om hon gillar dig och säger att du är speciell och hennes vänner har bekräftat det, finns de bara en sak som återstår, älskar du henne? Eller älskar du bara bilden av henne som du har haft under den perioden du inte kunnat få henne?

Säger inte detta för att du ska tvivla, för kärlek är just när man inte tvivlar, och om man tvivlar, då är det inte riktigt kärlek. Skenet kan alltid bedra.. De är därför kärlek är så komplicerat.

 

men.. if you cant get somebody out of your head, mayby they're suposed to be there.

 

Känner igen mig i din situation, och den sluta för mig med att jag inte var tsm med henne, för hon hade givit mig så mycket smärta och jag kunde inte förlåta henne, min kropp tillät mig inte att älska henne efter allt hon hade utsatt mig för. Förstår du? lite svårt att förstå.

 

Skenet kan alltid bedra !

 

hoppas du fick lite kunskap eller något av inlägget. jag vet inte riktgit :P

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...