💬
Logga in
Fuska.se

Evisu Kläder :p

31 svar · startad

Trådstartare #1

Tjena jo jag undrar vart man köper Evisu kläder, t ex dom där jeansen med typ ett M där bak :P

post-63081-1252474948_thumb.jpg

post-63081-1252474965_thumb.jpg

Kolla på blocket, tradera eller liknande.

Dom brukar kosta arsle annars.

Trådstartare #3

Okej men vart har dom deras butiker?

Dom har inga butiker i sverige, säljs väll endast från internet?

10 Sep 2009

Ska du ha äkta eller falska? Äkta kostar för mkt enligt mig.

12 Sep 2009

IMO så ser dom skitfula ut med äckliga tryck på benen/arslet, men det är min åsikt det :].

Vem vill klä sig som en äcklig PJ?

↗ till inlägget

Vad i helvete har Evisu med PJ's att göra?

De flesta Partille-jonnys här ute i Sverige klär sig mer än gärna i färgade chinos och "dyra" Evisujeans till exempel.

↗ till inlägget

Håller med.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

De flesta Partille-jonnys här ute i Sverige klär sig mer än gärna i färgade chinos och "dyra" Evisujeans till exempel.

Jasså? Du säger det?

Beror väll fan på hur man klär sig i dom.

Ja, men det är en ny trend bland dem. Som att de har tofsar. Innan hade vi normala Evisu för det var snyggtoch skönt. Nu är det PJ-style oavsett hur jävla gangsta du ser ut i dom.

↗ till inlägget

Ja, men det är en ny trend bland dem. Som att de har tofsar. Innan hade vi normala Evisu för det var snyggtoch skönt. Nu är det PJ-style oavsett hur jävla gangsta du ser ut i dom.

Beror på åsikterna från pers till pers yao.

Ja, men i nuläget förknippar jag evisu med PJ's. Likaså hela min umgängeskrets.

Whatever.

- Skitsamma nu. :)

13 Sep 2009

eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.

↗ till inlägget

eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.

Kallar du mig modebög? :)

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kallar du mig modebög? :)

Jag riktade det åt TS som vill ha evisubyxor. Fast jag har inte läst vad du skrev, om du också vill ha jeans med ett m i arsel, så är det menat åt dig också, ja.

Det måste vara jävligt kul för dig när du är på stan och få problem med hur folk ser ut.

Lycka till i livet =)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in