Tjena jo jag undrar vart man köper Evisu kläder, t ex dom där jeansen med typ ett M där bak :P
Evisu Kläder :p
Kolla på blocket, tradera eller liknande.
Dom brukar kosta arsle annars.
Okej men vart har dom deras butiker?
Dom har inga butiker i sverige, säljs väll endast från internet?
Ska du ha äkta eller falska? Äkta kostar för mkt enligt mig.
IMO så ser dom skitfula ut med äckliga tryck på benen/arslet, men det är min åsikt det :].
Vem vill klä sig som en äcklig PJ?
↗ till inläggetVem vill klä sig som en äcklig PJ?
Vad i helvete har Evisu med PJ's att göra?
De flesta Partille-jonnys här ute i Sverige klär sig mer än gärna i färgade chinos och "dyra" Evisujeans till exempel.
↗ till inläggetHåller med.Vem vill klä sig som en äcklig PJ?
↗ till inläggetJasså? Du säger det?De flesta Partille-jonnys här ute i Sverige klär sig mer än gärna i färgade chinos och "dyra" Evisujeans till exempel.
Beror väll fan på hur man klär sig i dom.
Ja, men det är en ny trend bland dem. Som att de har tofsar. Innan hade vi normala Evisu för det var snyggtoch skönt. Nu är det PJ-style oavsett hur jävla gangsta du ser ut i dom.
↗ till inläggetJa, men det är en ny trend bland dem. Som att de har tofsar. Innan hade vi normala Evisu för det var snyggtoch skönt. Nu är det PJ-style oavsett hur jävla gangsta du ser ut i dom.
Beror på åsikterna från pers till pers yao.
Ja, men i nuläget förknippar jag evisu med PJ's. Likaså hela min umgängeskrets.
Whatever.
- Skitsamma nu. :)
eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.
↗ till inläggeteller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.
Kallar du mig modebög? :)
↗ till inläggetJag riktade det åt TS som vill ha evisubyxor. Fast jag har inte läst vad du skrev, om du också vill ha jeans med ett m i arsel, så är det menat åt dig också, ja.↗ till inläggeteller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.
Kallar du mig modebög? :)
Det måste vara jävligt kul för dig när du är på stan och få problem med hur folk ser ut.
Lycka till i livet =)