Volbla Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Ja, men det är en ny trend bland dem. Som att de har tofsar. Innan hade vi normala Evisu för det var snyggtoch skönt. Nu är det PJ-style oavsett hur jävla gangsta du ser ut i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Ja, men det är en ny trend bland dem. Som att de har tofsar. Innan hade vi normala Evisu för det var snyggtoch skönt. Nu är det PJ-style oavsett hur jävla gangsta du ser ut i dom. Beror på åsikterna från pers till pers yao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Ja, men i nuläget förknippar jag evisu med PJ's. Likaså hela min umgängeskrets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Whatever. - Skitsamma nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög. Kallar du mig modebög? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög. Kallar du mig modebög? :) Jag riktade det åt TS som vill ha evisubyxor. Fast jag har inte läst vad du skrev, om du också vill ha jeans med ett m i arsel, så är det menat åt dig också, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Det måste vara jävligt kul för dig när du är på stan och få problem med hur folk ser ut. Lycka till i livet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Det måste vara jävligt kul för dig när du är på stan och få problem med hur folk ser ut. Lycka till i livet =) Tack, det går som på räls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.En fråga då min herre, vart i helvete hittar du ett par jeans som ser bra ut för 50:-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Han är så fokuserad på att brösta upp sig så han glömmer hur man tänker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 (redigerat) Ja, men det är en ny trend bland dem. Som att de har tofsar. Innan hade vi normala Evisu för det var snyggtoch skönt. Nu är det PJ-style oavsett hur jävla gangsta du ser ut i dom.Haha, lol'd. Hur kan det vara normalt att sitta och gnälla på andras klädstil. Redigerat 13 September 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.