💬
Logga in
Fuska.se

Banjo Tooie

15 svar · startad

Nån som har det? Jag skulle behöva lite hjälp med Klungo 3.. Den bossen är ju omöjlig..

Nivå 0 · Nykomling

Jag har inte BanjoTooie men fråga GameKing han har det :D

2 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

vilken är klungo 3 osynlig? flera? ???

4 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

Är spelet kul?

Nivå 0 · Nykomling

japp jag har spelet och jag vet vem klungo är men han är olika menar du när han blir stor eller flera eller osynlig?

Nivå 0 · Nykomling

vem är klungo?

23 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

:1_15firing: hejsan!!!! [/url]

Nivå 0 · Nykomling

:new_snipersmilie: :1_15firing: :new_2gunsfiring_v1: :1_15firing: :new_snipersmilie: :new_snipersmilie: :1_15firing: :new_2gunsfiring_v1: :new_2gunsfiring_v1: diE!!!!

Nivå 0 · Nykomling

jag vet vem klungo är! klungo är en grön figur med en vit rock! han attakerar med gula flaskor. han dricker grön,röd eller blå. blå=han klonar sig.röd=han blir stor. grön han blir osynlig!efter du har tex slagit den ricktiga klungo så kastar han gula flaskor på dig.

Nivå 0 · Nykomling

Klungo 3 är ju den sista, då han blir stor va? JAg vet hur du klarar honom.. Visste, komemr inte ihåg, men man ska ju bara vänta tills man får läge att slå honom ;)

Nivå 0 · Nykomling

klungo3 är svår!!! jag hade 9honungs liv och det tog 7 gånger innan jag klarade honom!

24 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

filip spamma inte jaja iallafall skriv in fusket odödlig så kommer det säkert att gå lättare

Nivå 0 · Nykomling

Men om man vill klara det utan fusk..

Var det inte så att man typ väntar tills man bara får läge sen slår man, jag klarade klungo 3 på första försöket nämligen.

Nivå 0 · Nykomling

jag kan berätta en feg metod nu när han är svårare spring runt runt runt och när du kan slå honom springer du fortfarande runt och slå honom nästa gång för du kommer han att vara vänd mot motsatt håll emot dig när han börjar göra kopior

3 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Nån som vet vart man hittar ice-key?i banjo-tooie

4 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

mm, du ska till jinjo byn, gå ner till stället med sand, där kan du klättra och hänga upp för en vägg, till ett hål, därine finns den

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in