Skurken Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 (redigerat) Hej folket! Har för ett tag sen fått nys om dessa idiotiska videor. Har gått på SVT innan tror jag. Slänger upp några klipp med KJELL. //Dirtman Redigerat 4 Oktober 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Dessa avnsitt gick på ZTV förr. Det finns Kjell Säsong 2. Men det går inte att se nu. (Säsong 2 visades på SVT) på Barnkanalen och SVT Play, men dem visar inte Kjell på SVT längre och dem finns därför inte på SVT Play :( Men Kjell äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Kjell ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Kjell ftw Indeed! Fan första gången jag såg Kjell såg jag avsnittet "Tubleros" på ZTV, jag skrattade fan ihjäl mig xD YÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!!! Kjell Säsong 2 finns på youtube B) Sök bara efter Kjell S02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Tycker personligen säsong 1 är bäst! Synd att jag har missat det när det gick på TV, typ goaste gubben ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Haha! Kjell är så jäkla skön! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Den första var bäst. Han är ju lite kuslig lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Aa, Kjell äger så jävla hårt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 (redigerat) Kjell säsong 2 är bättre imo Redigerat 15 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 jag tyckte inte att de var roliga ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.