Skulle vilja ha något spel som är typ lite äventyr men ändå lite Krig :) :P
Just nu har jag : Far Cry 2
Fifa 08
COD 4
Burnout paradise
Typ dom ;) nt så många då men men.
Ngn med något tips ? : )
Skulle vilja ha något spel som är typ lite äventyr men ändå lite Krig :) :P
Just nu har jag : Far Cry 2
Fifa 08
COD 4
Burnout paradise
Typ dom ;) nt så många då men men.
Ngn med något tips ? : )
om du vill ha äventyr och krig köp uncharted 1 den är bra. eller ännu bätte vänta till onsdag så kommer uncharted 2 den är mycket mycket bättre! + den har snygg grafik!.
Uncharted
Uncharted 2
Metal Gear Solid 4
Ratchet and Clank
Prince of Persia
Resistance 2
Alla de spelen är riktigt bra spel. Om du inte har Uncharted, gå och köp det på en gång.
↗ till inläggetuncharted 1 och 2 är dom bästa spelen i listan du skrev.Uncharted
Uncharted 2
Metal Gear Solid 4
Ratchet and Clank
Prince of Persia
Resistance 2
Alla de spelen är riktigt bra spel. Om du inte har Uncharted, gå och köp det på en gång.
↗ till inläggetom du vill ha äventyr och krig köp uncharted 1 den är bra. eller ännu bätte vänta till onsdag så kommer uncharted 2 den är mycket mycket bättre! + den har snygg grafik!.
Fy fan.... !!! Såg Trailer på det :o OMG VAD BRA DET SÅG UT ! :D
↗ till inläggetuncharted 1 och 2 är dom bästa spelen i listan du skrev.Uncharted
Uncharted 2
Metal Gear Solid 4
Ratchet and Clank
Prince of Persia
Resistance 2
Har haft Uncharted Men fasnade så jag tröttnade :( men ska köpa 2.an när det kommer ut :)
Körde om Uncharted Drake's Fortune igår. har haft Uncharted 1 sen spelet släpptes och klarat de typ 2 gånger tidigare, bara att dom gångerna hade jag inte HDMI. Nu när jag körde om det med HDMI blev jag mer häpnad av vattnet ect, och vill verkligen ha Uncharted 2 nu ! :P
Köp Uncharted 2 när det kommer ut, verkade väldigt bra som jag såg det.
kommer den på onsdag? till er? eller är det bara jag som får den på onsdag?
↗ till inläggetbra! ska kanske skipa skolan och spela uncharted 2 :D :P lolz.Det släpps på onsdag så jag antar att alla får det då.
överdrivaren !
plus med din stavning borde du ju stanna kvar i skolan lite mer & fokusera på de :)
↗ till inläggetjag är inte svensk bara så du vet därför suger jag på att stava.överdrivaren !
plus med din stavning borde du ju stanna kvar i skolan lite mer & fokusera på de :)
imorgon smäller det!!!!
synd att man inte har råd da.. :/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in