💬
Logga in
Fuska.se

Ska Köpa Ny Tv

27 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ah, det är en exakt en sån jag har, fast en 32 tum. x]

Den är awesome, lite lång responstid har den dock, enligt experter, så du vet ifall du spelar FPS.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #22
↗ till inlägget

Ah, det är en exakt en sån jag har, fast en 32 tum. x]

Den är awesome, lite lång responstid har den dock, enligt experter, så du vet ifall du spelar FPS.

Vad innebär det då?
Nivå 12 · Mästerfuskare

Det innebär att det kan bilden typ lagga, du hinner inte se att du blir beskjuten kan hända t.ex.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #24

Hur är Sony Bravia KDL-37W5500? Är den något att ha?

Och vart står det hur hög kontrast "Ultra contrast" har?

Edit: Vid närmare titt så ska hög dynamisk kontrast inte göra någon skillnad.

Det jag undrar nu är om Bravie Engine 3 är bättre än den som används i LE40B655 eller lika bra.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Sony Bravia tv är i samma klass som Samsung, de är väldigt lika varandra, dock så brukar Sony vara mkt dyrare än Samsung för samma "generation". Så om en Samsung och en Sony kostar lika mycket så är nog Sony tvn lite äldre än Samsung tvn. Men det måste ju inte betyda att den är sämre, det är ju upp till dig vilken tv du tycker verkar skönast. ;o

Jag hittar inte vart jag hittade informationen om vad "Ultra contrast" är, men det är över eller minst 100 000:1 iaf.

30 Oct 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

Vet du om Sony Bravia 3 och LE40B655 är samma generation?

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Det vet jag inte, så mkt har jag inte nördat in mig. :P

Men de verkar lika rent prestandamässigt, så det är upp till dig vilken du tycker verkar skönast/snyggast/bäst.

31 Oct 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #28

Okej, tack för all hjälp. :)

Verkar bli den där 37 tummaren från Sony då den är ganska prisvärd jämfört med den andra 40 tummaren.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in