Här är det ett spel som jag har haft kul med. Brukar visa kompisarna! RIKTIGT KUL!
Vågar ni testa?
http://www.666gamer.com/play-337-Scary-Maze-Game-3.html
Hoppas ni gillade det!
HAPPY HALLOWEEN!
Här är det ett spel som jag har haft kul med. Brukar visa kompisarna! RIKTIGT KUL!
Vågar ni testa?
http://www.666gamer.com/play-337-Scary-Maze-Game-3.html
Hoppas ni gillade det!
HAPPY HALLOWEEN!
yay screamer.
har inte ens klickat in på länken >_>
WTF? Screamer när man klarar spelet o_0
Har ni testat?
you can´t trick me! :P
Haha, alla vet om Scary Maze :P
Jadu, Den här var ju jätte ny.
Kul att använda på kompisar.
Jo, Om man har några kompisar från stenåldern.
roligt spel :) !!
Fy fan vad rädd jag blev.Lol.
Jo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a
där blev jag rädd (allvarligt men inte jätterädd).lol.
↗ till inläggetJo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a
Man behöver inte vara omogen för att man är en P12:a.
↗ till inlägget↗ till inläggetJo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a
Där sa du nåt'! :D Stämmer perfekt :)
↗ till inläggetI dom flesta fallen är det så.↗ till inläggetJo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a
↗ till inlägget↗ till inläggetJo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a
P12:a = Störande irriterande omogen unge som inte kan stava, använder på tok för många utropstecken/frågetecken (d.v.s mer än 1), är allmänt dum och klassificeras som mindre värd i samhället.
P12 = Pojke 12 år.
See the difference?
yay!!! scary maze game!!! Min kompis blev skiträdd för den när jag visade honom den. Jag tar och håller för öronen så orkar jag se på tjejen när hon skriker. <-- she is 100% not scary!!=)
↗ till inläggetIngen sa det.↗ till inläggetJo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a
P12:a = Störande irriterande omogen unge som inte kan stava, använder på tok för många utropstecken/frågetecken (d.v.s mer än 1), är allmänt dum och klassificeras som mindre värd i samhället.
P12 = Pojke 12 år.
See the difference?
Vad är det som är så omoget med att visa det här till kompisar?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in