ska jag köpa den? ser kul ut men den är för dyr aså i playstation store. i game affären kostar det 48kr typ när man byter in 2 psp spel men jag har bara 1.
Gta Chinatown Wars Psp
Det är as bra till DS iaf!
Äger
kan man köra multiplayer? aså online inte med en kompis som står bredvid.
↗ till inläggetTror så..kan man köra multiplayer? aså online inte med en kompis som står bredvid.
Det kan man iaf göra på DS versionen!
↗ till inläggetom man kan göra det på ds då kan man ochså på psp. jag kanske ska köpa den idag jag tänker ska jag eller inte för att jag har typ 1500kr kvar eller ska jag spara dom?↗ till inläggetTror så..kan man köra multiplayer? aså online inte med en kompis som står bredvid.
↗ till inläggetom man kan göra det på ds då kan man ochså på psp. jag kanske ska köpa den idag jag tänker ska jag eller inte för att jag har typ 1500kr kvar eller ska jag spara dom?↗ till inläggetkan man köra multiplayer? aså online inte med en kompis som står bredvid.
Tror så..
Köp det! Köp det! Köp det!
Tror du de går det att spela DS vs PSP?
Nej det gör det inte. Det är olika spel.
det är asbra köp det
Köp det inte.
Jag funderar också på att köpa det och jag hoppas det är bra. Och ja, jag skulle rekommendera det.
Ser ganska dåligt ut.. köp det inte :/
↗ till inläggetJag funderar också på att köpa det och jag hoppas det är bra. Och ja, jag skulle rekommendera det.
Hur kan du rekommendera något utan att ens ha testat det? :huh:
↗ till inläggetHåller med... Det kan man inte... Men köp det inte..↗ till inläggetJag funderar också på att köpa det och jag hoppas det är bra. Och ja, jag skulle rekommendera det.
Hur kan du rekommendera något utan att ens ha testat det? :huh: