(=Sonic=Master=) Skrivet 7 November 2003 Rapport Skrivet 7 November 2003 assp tämk er v'rdens sämsta speö måste köpas bara för melee f*n vad idiotiskt
Karata Skrivet 7 November 2003 Rapport Skrivet 7 November 2003 Jo, men det kan bara inte vara sant. det har stått i club nintendo tidningen att det är så men man kan ju alltid fråga nån man känner ifall man får låna de (om man nu känner nån som har de :roll:
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 mm det e ju bra men ingen av mina polare köper sk*t spelet PIKMIN
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 Jo, men det kan bara inte vara sant. det har stått i club nintendo tidningen att det är så men man kan ju alltid fråga nån man känner ifall man får låna de (om man nu känner nån som har de :roll: Om det är sant kommer jag aldrig att få alla trofe´er. Jag tror att jag går och spyr!
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 men e det någon so vt va dsom händer när man klarat spelet
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Rapport Skrivet 9 November 2003 Jag har inte klarat spelet, men jag tror trofe´erna ställs ut i rummet, alltså var och en på plats.
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 låna spelet från nån som gillar det (om det finns 1 eller 2 i världen)
Rekommendera inlägg