Bra WoW musik video! Måste se!
klicka där för att se den ----> KLICKA HÄR FÖR ATT SE PÅ DEN! KUL ^^
Kommentera gärna :D
Bra WoW musik video! Måste se!
klicka där för att se den ----> KLICKA HÄR FÖR ATT SE PÅ DEN! KUL ^^
Kommentera gärna :D
Omg, vid 0.16 visste jag att det var DK-spree >.< (Jag såg ju bara "Rolig World Of Warcraft Film!" Eftersom jag inte var inne på humor-forumet.
Ugh, jag kan fortfarande alla nyhm's låtar utantill..
Menmen, nyhm är väl ganska kul.
Suger -_-'
Inte ens rolig..
Det enda roliga i det här är din ålder..
Såg inget kul i den.
↗ till inläggetSåg inget kul i den.
Eehhh....? Den var knappast kul :/ De finns roligare wow klipp......
:( Jag tycker att den är rolig.
PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre
↗ till inlägget^Varför inte?:( Jag tycker att den är rolig.
PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre
↗ till inlägget↗ till inlägget^Varför inte?:( Jag tycker att den är rolig.
Snubben, känner du dej besegrad av en 92:a? Det är samma sak.
↗ till inlägget↗ till inlägget:( Jag tycker att den är rolig.
^Varför inte?
Snubben, känner du dej besegrad av en 92:a? Det är samma sak.
91*
↗ till inläggetJag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det..:( Jag tycker att den är rolig.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det..:( Jag tycker att den är rolig.
Vad menar du med "bättre"?
Mer värd?
Jag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det..
Mer värd?
Smartare, duktigare, allmänt bättre? Duh >.<
Bättre betyder inte "mer värd" hela tiden.
Dessutom va klippet jättetråkigt :(
Jag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det..
Mer värd?
Sort of. Beror självklart på hur man ser det hela. Jag är mer värd för ett företag som vill anställa. Jag är mer värd enligt en tidning som vill få in en insändare. Det finns många saker att se hur jag är "mer värd" på. Men självklart åt andra hållet också.
Han är mer värd av någon som vill starta en gosskör. Han är mer värd enligt Liseberg (Skulle aldrig få för mig att betala för att åka dit, probably he would) o.s.v.
Men nu känns det väldigt offtopic =)
Alltid diggat Nymhs videos, dock väldigt gammal.
↗ till inläggetAlltid diggat Nymhs videos, dock väldigt gammal.
Japp
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in