Japp då råkade jag få tag på ens 12 årig killes Runescape acount och youtube acount. Det började med att jag ville få några subscribers och han såg på min video och ratade en 5a och kommenterade. Sen så subscriba han och favoriserade alla mina videos. Jag tyckte att var shyst så jag tackade honom vänligt, därefter så frågade han om han kunde vara med på några klipp. Jag svarade att det skulle bli svårt bla bla bla...
Men han fortsatte att fråga fråga, så då svarade jag att du kunde om du gav dit runescape namn och pass.
Han var tveksam med 2 svar innan han skickade sitt pass. Han skrev " I GOT A D CHAINBODY AND 100K I CANT RISK LOSIN IT :(" jag skrev att jag är en shyst kille. Så han gav mig passet otroligt nog på en member acount lvl 74.
Efter fem minuter gav han mig lösenordet på sin youtube acount. Så jag frågade efter sitt Msn och Skype och tydligen hade han samma lösenord på youtube,msn och skype :D
Efter en kort stund så ändrade jag lösenordet på allt och deletade hans youtube acount. :lol:
Jag hatr bilder på allt, men jag börjar få skuldkänslor eftersom jag har förstört hans internetliv.