Hoppa till innehåll

Mår Dåligt I Skolan


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Cakeguy

Oh hej! Vilket sammanträfande! Du stöter på mig på varje forum!

Ja, det är för jag har märkt hur illa du beter dig. Nuff said.

 

OnT: Gör inte som patrikking säger, gör som dem andra säger så blir det nog bra! ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Rensade och tog bort en del inlägg.

Snällt att du inte gav oss tillsägelser/varningar, jag ska inte gå mer off-topic nu iallafall, om Patrik och jag ska bråka så gör vi det i PM eller GB. >=D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Rensade och tog bort en del inlägg.

Jag tycker att det där var ett rätt så onödigt inlägg.

 

Men ja, som många andra säger. Byt skola. Finns nog riktigt inget du kan göra för att plötsligt bli "cool". Byter du skola, berättar inte om de där "konstiga onlinespelen" osv. så kan du nog få en bättre start. Sen så blir du rik i framtiden, och går och kastar 50-öringar på dina hopplösa, gamla klasskamrater som inte kommer att ha någon framtid alls.

 

I'n my opinion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rensade och tog bort en del inlägg.

Jag tycker att det där var ett rätt så onödigt inlägg.

 

Men ja, som många andra säger. Byt skola. Finns nog riktigt inget du kan göra för att plötsligt bli "cool". Byter du skola, berättar inte om de där "konstiga onlinespelen" osv. så kan du nog få en bättre start. Sen så blir du rik i framtiden, och går och kastar 50-öringar på dina hopplösa, gamla klasskamrater som inte kommer att ha någon framtid alls.

I'n my opinion.

 

Tänker ofta så, synd att inte folk förstår det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag mår väldigt dåligt i skolan pga jag blir mobbad av några tjejer och killar pga att jag är från finland och spelar "konstiga" onlinespel. Dem brukar kalla mig för "finnjävel", bög osv...

 

Jag har sagt till läraren och har fått gått till kuratorn ett par gånger men dem fortsätter. Vad ska jag göra?

 

Snälla svara

Vad vill du att vi ska göra för dig egentligen? Vi ger ju inte precis bättre svar än din familj gör > och jag menar om du frågar oss, så borde du nog ha frågat din familj först. Har du inte det, är det bäst att du gör det innan jag börjar skratta.

 

Lyssna på smart polack. (ozkhail)

 

Vi kan inte ge dig mer tips än "slå ner killen och få problem själv och bli tagen av socialamyndigheterna".

Byt skola eller så får du hitta någon som kan skydda dig, enkelt, muta en kille i nian på en hundring och låt honom

vara din bodyguard..

 

EDiT: Knasiga onlinespel? Menar du typ Flyff och så?

Det borde du inte hålla innuti dig, i varje klass finns det någon som spelar det.. så byt till en skola med kanske 90% nördar, så har du hittat hem.

=)

Redigerat av Malker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men lilla fuska skull du int visa öö fittan XD Lå+ps<pdkaslödkasajklrjdaskl knulla kukebn i olonet jag är en nörwkodfkldsjkfsdkjfksdjfsdjfils kukes balle

Vad har du för problem egentligen?

 

Du måste försöka att bli lite mer social och modigare. Pricka av de här punkterna.

1. Säg till mobbaren på skarpen.

2. Gå till din lärare igen.

3. Prata med dina föräldar.

4. Ring Bris.

5. Byt skola och image. Spela dator, men bli inte en nörd för alla jävlar i din skola gillar tydligen inte det.

 

MEN DU SKAAA INTE BEHÖVA BYTA SKOLA OCH IMAGE FÖR ATT NÅGRA DUMMA "cencur cencur cencur" FÖRSTÖR DITT LIV!Om du är spelnörd, ska du inte behöva bli mobbad. Men om du har sån fruktansvärd otur att du måste byta skola kanske du måste börja om från början. Börja med punkt 1. Funkar inte det måste du fortsätta. Tycker synd om dig om inte dina föräldrar ens lyssnar på dig. Jag hatar mobbare.

 

Spöa aldrig skiten ur någon, då sprids det bara ännu fler rykten om att du är en idiot vilket du inte är. Idag var det till exempel en dum kille i min klass som sa att jag var dålig på basket bara för att jag missade flera gånger. Otur tror jag. Jag tänkte skrika åt honom, men jag är alldeles för snäll för det så jag sa till på ett snällt sätt. Han sa förlåt. Men han är ingen mobbare bara en dumming. Din mobbare kan vara svår att knäcka men du kommer klara det bara du visar att du inte är en dum finne som bara spelar datorspel!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men lilla fuska skull du int visa öö fittan XD Lå+ps<pdkaslödkasajklrjdaskl knulla kukebn i olonet jag är en nörwkodfkldsjkfsdkjfksdjfsdjfils kukes balle

Vad har du för problem egentligen?

 

Du måste försöka att bli lite mer social och modigare. Pricka av de här punkterna.

1. Säg till mobbaren på skarpen.

2. Gå till din lärare igen.

3. Prata med dina föräldar.

4. Ring Bris.

5. Byt skola och image. Spela dator, men bli inte en nörd för alla jävlar i din skola gillar tydligen inte det.

 

MEN DU SKAAA INTE BEHÖVA BYTA SKOLA OCH IMAGE FÖR ATT NÅGRA DUMMA "cencur cencur cencur" FÖRSTÖR DITT LIV!Om du är spelnörd, ska du inte behöva bli mobbad. Men om du har sån fruktansvärd otur att du måste byta skola kanske du måste börja om från början. Börja med punkt 1. Funkar inte det måste du fortsätta. Tycker synd om dig om inte dina föräldrar ens lyssnar på dig. Jag hatar mobbare.

 

Spöa aldrig skiten ur någon, då sprids det bara ännu fler rykten om att du är en idiot vilket du inte är. Idag var det till exempel en dum kille i min klass som sa att jag var dålig på basket bara för att jag missade flera gånger. Otur tror jag. Jag tänkte skrika åt honom, men jag är alldeles för snäll för det så jag sa till på ett snällt sätt. Han sa förlåt. Men han är ingen mobbare bara en dumming. Din mobbare kan vara svår att knäcka men du kommer klara det bara du visar att du inte är en dum finne som bara spelar datorspel!!!

 

Ja det är nog det bästa lösningen, men han är alldrig inne på forumet? Har han bytat skola elr? E det någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...