Hoppa till innehåll

Mår Dåligt I Skolan


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kämpa vidare. Kämpa för din rätt. Alla stor rockstjärnor var mobbade i skolan. Ozzy Osbourne blev till exempel slagen varje rast hela skolgången av ett gäng i hans skola, där faktiskt gitarristen som spelar med honom nu också var med och slog honom.

DIO var utstött som ung. Han skolkade ofta och gjorde andra saker som han tyckte var roligare.

Var stark. Det är mitt råd.

Nelson Mandela led under Apartheid. Han blev fängslad i 28 år men slutade inte kämpa, och till sist blev han president och avskaffade Apartheid(Apartheid= Rasindelning, dvs, vita var mer värda än svarta).

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som jag!!!!!

 

Steg 1. Smyg fram och ta handen bakifrån på axeln på en av mobbarna och och då kollar han bakåt.

Steg 2. Var berädd på att ge en skithård höger!

Steg 3. Klart! Alla kommer va skiträdda för dig!

 

PS. Jag gjorde så :D Sant! lovar :P

Nej, det gjorde du inte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som jag!!!!!

 

Steg 1. Smyg fram och ta handen bakifrån på axeln på en av mobbarna och och då kollar han bakåt.

Steg 2. Var berädd på att ge en skithård höger!

Steg 3. Klart! Alla kommer va skiträdda för dig!

 

PS. Jag gjorde så :D Sant! lovar :P

Nej, det gjorde du inte

 

...says the all-knowing kid. Redigerat av Malker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL jaja men du ska göra det jag sa, det e sant, det hjälpler och det finns ingen annan lösning

 

Slå dem hjälper inte. Dumbass.

 

Som de flesta sagt, prata med lärare, kurator eller föräldrar. Sedan kan du fråga varför du inte får ha dina egna hobys, eller inte vara hel-svensk utan att bli kallad bög. Är själv 37.5% Finne och har aldrig blivit mobbad. Antagligen ett par retards i din klass, tyvärr.

 

Och som han har sagt tidigare: Dt hjälper inte att prata med lärarna och kuratorn Dumbass

 

 

Är du mentalt efterbliven eller? Om han slår den "tuffaste" killen kommer förmodligen hans vänner att hoppa på honom och det kommer bara sluta illa. Det bästa sättet är att säga till dina föräldrar eller någon lärare som du litar på.

 

Och Jeppe9 du gjorde inte alls så för hade du gjort så hade du förmodligen bara fått mer problem och han du slog kan till och med blanda in polisen.

Redigerat av Jote
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men lilla fuska skull du int visa öö fittan XD Lå+ps<pdkaslödkasajklrjdaskl knulla kukebn i olonet jag är en nörwkodfkldsjkfsdkjfksdjfsdjfils kukes balle

Vad har du för problem egentligen?

 

Du måste försöka att bli lite mer social och modigare. Pricka av de här punkterna.

1. Säg till mobbaren på skarpen.

2. Gå till din lärare igen.

3. Prata med dina föräldar.

4. Ring Bris.

5. Byt skola och image. Spela dator, men bli inte en nörd för alla jävlar i din skola gillar tydligen inte det.

 

MEN DU SKAAA INTE BEHÖVA BYTA SKOLA OCH IMAGE FÖR ATT NÅGRA DUMMA "cencur cencur cencur" FÖRSTÖR DITT LIV!Om du är spelnörd, ska du inte behöva bli mobbad. Men om du har sån fruktansvärd otur att du måste byta skola kanske du måste börja om från början. Börja med punkt 1. Funkar inte det måste du fortsätta. Tycker synd om dig om inte dina föräldrar ens lyssnar på dig. Jag hatar mobbare.

 

Spöa aldrig skiten ur någon, då sprids det bara ännu fler rykten om att du är en idiot vilket du inte är. Idag var det till exempel en dum kille i min klass som sa att jag var dålig på basket bara för att jag missade flera gånger. Otur tror jag. Jag tänkte skrika åt honom, men jag är alldeles för snäll för det så jag sa till på ett snällt sätt. Han sa förlåt. Men han är ingen mobbare bara en dumming. Din mobbare kan vara svår att knäcka men du kommer klara det bara du visar att du inte är en dum finne som bara spelar datorspel!!!

 

Men omg jag tror inte det hjälper att han säger det på ett "snällt sätt" det är värre än så

 

Jag har vart i samma situation förut provade att slåss, ignorera det och mycket mer till slut blev jag less på skiten och sket i skolan och allt, det jag gjorde då var att skolka och sitta hemma och spela Cs byt skola där det går många typ kunskapsskolan där är det lättare ingen känner en liksom, på kunskapsskolan i västerås (där jag går) spelar typ alla WoW och det går mer än 400 pers på den då är det svårt att bli mobbad trust me.

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

men lilla fuska skull du int visa öö fittan XD Lå+ps<pdkaslödkasajklrjdaskl knulla kukebn i olonet jag är en nörwkodfkldsjkfsdkjfksdjfsdjfils kukes balle

Vad har du för problem egentligen?

 

Du måste försöka att bli lite mer social och modigare. Pricka av de här punkterna.

1. Säg till mobbaren på skarpen.

2. Gå till din lärare igen.

3. Prata med dina föräldar.

4. Ring Bris.

5. Byt skola och image. Spela dator, men bli inte en nörd för alla jävlar i din skola gillar tydligen inte det.

 

MEN DU SKAAA INTE BEHÖVA BYTA SKOLA OCH IMAGE FÖR ATT NÅGRA DUMMA "cencur cencur cencur" FÖRSTÖR DITT LIV!Om du är spelnörd, ska du inte behöva bli mobbad. Men om du har sån fruktansvärd otur att du måste byta skola kanske du måste börja om från början. Börja med punkt 1. Funkar inte det måste du fortsätta. Tycker synd om dig om inte dina föräldrar ens lyssnar på dig. Jag hatar mobbare.

 

Spöa aldrig skiten ur någon, då sprids det bara ännu fler rykten om att du är en idiot vilket du inte är. Idag var det till exempel en dum kille i min klass som sa att jag var dålig på basket bara för att jag missade flera gånger. Otur tror jag. Jag tänkte skrika åt honom, men jag är alldeles för snäll för det så jag sa till på ett snällt sätt. Han sa förlåt. Men han är ingen mobbare bara en dumming. Din mobbare kan vara svår att knäcka men du kommer klara det bara du visar att du inte är en dum finne som bara spelar datorspel!!!

 

Men omg jag tror inte det hjälper att han säger det på ett "snällt sätt" det är värre än så

 

Jag har vart i samma situation förut provade att slåss, ignorera det och mycket mer till slut blev jag less på skiten och sket i skolan och allt, det jag gjorde då var att skolka och sitta hemma och spela Cs byt skola där det går många typ kunskapsskolan där är det lättare ingen känner en liksom, på kunskapsskolan i västerås (där jag går) spelar typ alla WoW och det går mer än 400 pers på den då är det svårt att bli mobbad trust me.

 

Jag sa att han skulle säga till PÅ SKARPEN... det var jag som sa till snällt, det ska inte han göra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gör som jag!!!!!

 

Steg 1. Smyg fram och ta handen bakifrån på axeln på en av mobbarna och och då kollar han bakåt.

Steg 2. Var berädd på att ge en skithård höger!

Steg 3. Klart! Alla kommer va skiträdda för dig!

 

PS. Jag gjorde så :D Sant! lovar :P

Du är tolv, du kan inte ge en skithård höger...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...