Hoppa till innehåll

Mår Dåligt I Skolan


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

Gör som jag!!!!!

 

Steg 1. Smyg fram och ta handen bakifrån på axeln på en av mobbarna och och då kollar han bakåt.

Steg 2. Var berädd på att ge en skithård höger!

Steg 3. Klart! Alla kommer va skiträdda för dig!

 

PS. Jag gjorde så :D Sant! lovar :P

Du är tolv, du kan inte ge en skithård höger...

 

Omeh, du vet väl inte om den där killen som åstod säg att göra så är en skinny liten pöjk eller en lång och stor och fet grabb. Du kan inte veta om jag är en brunett eller blondin. Sluta säga emot, bry dig inte om det istället för att kommentera när du tror att det inte är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag mår väldigt dåligt i skolan pga jag blir mobbad av några tjejer och killar pga att jag är från finland och spelar "konstiga" onlinespel. Dem brukar kalla mig för "finnjävel", bög osv...

 

Jag har sagt till läraren och har fått gått till kuratorn ett par gånger men dem fortsätter. Vad ska jag göra?

 

Snälla svara

Jag förstår dig bra. Men säg till dina föräldrar och bry dig inte om vad dem kallar dig för du vet själv att du inte är en finnjävel eller bög. Annars polisanmäl dem. Du har rätt att få spela vilket spel du vill. När jag gick i 3:an-4:an så fick jag inte spela krigsspel. Jag blev riktigt retad för det men jag struntade i vad dem sa och då så slutade dem. Jag känner fortfarande folk som bara låter sig bli mobbade. Så var det med mig också men då kom mina tre bästisar och pratade med mig och sa du kan inte låta dem göra så här du måste säga till nån. Och dem hjälpte mig ur situationen så ta hjälp av kompisar också. Jag har däremot aldrig blivit retad av tjejer för jag pratar med tjejer och är med dem så mycket. Men gör som jag säger så svär jag att dem kommer sluta. Dem är bara idioter!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag mår väldigt dåligt i skolan pga jag blir mobbad av några tjejer och killar pga att jag är från finland och spelar "konstiga" onlinespel. Dem brukar kalla mig för "finnjävel", bög osv...

 

Jag har sagt till läraren och har fått gått till kuratorn ett par gånger men dem fortsätter. Vad ska jag göra?

 

Snälla svara

Jag förstår dig bra. Men säg till dina föräldrar och bry dig inte om vad dem kallar dig för du vet själv att du inte är en finnjävel eller bög. Annars polisanmäl dem. Du har rätt att få spela vilket spel du vill. När jag gick i 3:an-4:an så fick jag inte spela krigsspel. Jag blev riktigt retad för det men jag struntade i vad dem sa och då så slutade dem. Jag känner fortfarande folk som bara låter sig bli mobbade. Så var det med mig också men då kom mina tre bästisar och pratade med mig och sa du kan inte låta dem göra så här du måste säga till nån. Och dem hjälpte mig ur situationen så ta hjälp av kompisar också. Jag har däremot aldrig blivit retad av tjejer för jag pratar med tjejer och är med dem så mycket. Men gör som jag säger så svär jag att dem kommer sluta. Dem är bara idioter!

 

Always listen to Ghostbusters XD

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som jag!!!!!

 

Steg 1. Smyg fram och ta handen bakifrån på axeln på en av mobbarna och och då kollar han bakåt.

Steg 2. Var berädd på att ge en skithård höger!

Steg 3. Klart! Alla kommer va skiträdda för dig!

 

PS. Jag gjorde så :D Sant! lovar :P

 

Du är tolv, du kan inte ge en skithård höger...

 

Omeh, du vet väl inte om den där killen som åstod säg att göra så är en skinny liten pöjk eller en lång och stor och fet grabb. Du kan inte veta om jag är en brunett eller blondin. Sluta säga emot, bry dig inte om det istället för att kommentera när du tror att det inte är sant.

 

Det jag menar är att våld knappast ger en kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag mår väldigt dåligt i skolan pga jag blir mobbad av några tjejer och killar pga att jag är från finland och spelar "konstiga" onlinespel. Dem brukar kalla mig för "finnjävel", bög osv...

 

Jag har sagt till läraren och har fått gått till kuratorn ett par gånger men dem fortsätter. Vad ska jag göra?

 

Snälla svara

Jag förstår dig bra. Men säg till dina föräldrar och bry dig inte om vad dem kallar dig för du vet själv att du inte är en finnjävel eller bög. Annars polisanmäl dem. Du har rätt att få spela vilket spel du vill. När jag gick i 3:an-4:an så fick jag inte spela krigsspel. Jag blev riktigt retad för det men jag struntade i vad dem sa och då så slutade dem. Jag känner fortfarande folk som bara låter sig bli mobbade. Så var det med mig också men då kom mina tre bästisar och pratade med mig och sa du kan inte låta dem göra så här du måste säga till nån. Och dem hjälpte mig ur situationen så ta hjälp av kompisar också. Jag har däremot aldrig blivit retad av tjejer för jag pratar med tjejer och är med dem så mycket. Men gör som jag säger så svär jag att dem kommer sluta. Dem är bara idioter!

 

Always listen to Ghostbusters XD

 

Thats right! Jag håller med er alla att våld löser ingenting!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Det är inte lätt att bara slå ner någon! Ingorera dom istället visst du kommer behöva ta mycket skit och kanske ett och ett annat slag men det tar ett tag sen orkar inte dom bry sej längre!

 

DOM ÄR INTE VÄRDA DIN UPPMÄRKSAMHET!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...