💬
Logga in
Fuska.se

Bmx!

9 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Tjaba!!

Finns det nåt coolt bmx spel? min lillebrosa undrade det och skulle vara kul om det fanns det! (Till ps3). skulle va schyst om någon kunde berätta om det fanns nåt. skulle vara coolt med ett bmx spel. så? snääälla antingen PM'ar ni mej eller så skriver ni här! please!

/S

Nivå 4 · Lärling

google.se??

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tjaba!!

Finns det nåt coolt bmx spel? min lillebrosa undrade det och skulle vara kul om det fanns det! (Till ps3). skulle va schyst om någon kunde berätta om det fanns nåt. skulle vara coolt med ett bmx spel. så? snääälla antingen PM'ar ni mej eller så skriver ni här! please!

/S

=)

12 Nov 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjaba!!

/S

=)

Vadå?

13 Nov 2009

fnns inget, fast det kanske kommer ut ett fast då är det till 360 :)

16 Nov 2009
↗ till inlägget

Hur vet du att det inte kommer till 360,PC och ps3?

Finns ju BMX XXX. Dock inte helt säker om det finns till ps3

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur vet du att det inte kommer till 360,PC och ps3?

Finns ju BMX XXX. Dock inte helt säker om det finns till ps3

Det är ju från stenåldern, finns till cube, ps2 & xbox

Tony hawk american wasteland med bmx. :lol: Jag kan inte komma på något annat.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjaba!!

/S

=)

Vadå?

Han menar att du först säger att det är din lillebrorsa som vill ha spelet, sen säger du att du skulle tycka det vore coolt med ett BMX spel. Han indikerar att du inte har någon lillebrorsa som vill ha spelet, utan det är du som vill ha det, men vill inte skämmas inför alla på forumet.
17 Nov 2009
Nivå 3 · Lärling

kan bara 2 st och de är till ps1 dock najs är dom, Dave mirra och matt Hoffmans pro bmx

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in