💬
Logga in
Fuska.se

Ps3 Online Spel Som Är Bra?

31 svar · startad

↗ till inlägget

Har lyckats återställa mitt lösenord efter att någon ändrade de så...anway

Har garanterat tänkt köpa LBP, RE5, men jag funderar på: finns det några roliga RPG spel till PS3? Som typ Fable eller Final Fantasy? Ska gå att spela online, helst story mode

Final Fantasy XIII kommer ju snart och Final Fantasy Versus XIII som kommer vara exklusivt till PS3. Sen finns Demon Souls, Valkyria Chronicles som båda är exklusiva. Det finns många fler, du kan hitta dem här.
6 Dec 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Har garanterat tänkt köpa LBP, RE5, men jag funderar på: finns det några roliga RPG spel till PS3? Som typ Fable eller Final Fantasy? Ska gå att spela online, helst story mode

...LOL...

Skulle aldrig köpa det själv, men har läst om nåt spel som heter Folklore... Ska tydligen vara ett RPG.

Har bara läst om det i speltidningen Level, men här är någon sorts "trailer" till spelet, ursäkta berättarens språk. :rolleyes:

Klicka här.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

...LOL...

Skulle aldrig köpa det själv, men har läst om nåt spel som heter Folklore... Ska tydligen vara ett RPG.

Har bara läst om det i speltidningen Level, men här är någon sorts "trailer" till spelet, ursäkta berättarens språk. :rolleyes:

Klicka här.

Ja, Folklore är ett RPG. Folk har underskattat det dock, de som har spelat det tycker det är en av de bästa PS3-spelen.
5 Feb 2010
Nivå 4 · Lärling

1. Skate 2, Call Of Duty World At War, Uncharted 2 Among Theives och Brütal Legend!

2. Köp inte LBP ett helt kasst spel!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

1. Skate 2, Call Of Duty World At War, Uncharted 2 Among Theives och Brütal Legend!

Tyst, hitta inte på en massa
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tkr faktiskt att LBP ser lite "barnsligt" ut på trailern... Jag ska inte köpa det..
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tkr faktiskt att LBP ser lite "barnsligt" ut på trailern... Jag ska inte köpa det..

Bra argument, det förklarar varför det är ett av de bäst recenserade spelen på senare år
Nivå 4 · Lärling

Man tycker olika.....

Nivå 10 · Veteranfuskare

Verkligen, men när det gäller att tipsa en annan person om bra spel hjälper det inte att säga att bra spel suger för att man själv tycker så

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Verkligen, men när det gäller att tipsa en annan person om bra spel hjälper det inte att säga att bra spel suger för att själv tycker så

Eller att man tycker det suger för man tycker trailern är "barnslig".
6 Feb 2010
Nivå 5 · Fuskare

Cod: Mw 2

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bra argument, det förklarar varför det är ett av de bäst recenserade spelen på senare år

Det är ju barnsligt! Har det spelet! Verkligen kasst enligt mig men om man är 3-8 år så är det väl bra! Men som sagt om man gillar att bygga så ska man köpa LittleBigPlanet!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in