Gäst ponta500 Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 ElGiganten i Karlskrona hade sådana har strålkastare rakt upp i luften förra året. Som vid WTC Memorial. okej men varför har dom ett sånt ljus rakt upp i himlen och ljuset rör sej inte plus att det lyser från typ en ballkong och det har lyst i 2 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Våran bandy/hockey arena har sådana strålkastare rakt upp. Eligiganten använder också dom just nu, dom gjorde det förra året också när det blev runt vinter tid. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Vissa människor tycker det är fint. Det tycker jag med, två ljuspelare som lyser upp den mörka vinternatten. En prydnad kan man säga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Cykla dit och kolla efter vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Det finns sånna här hemma också, våra kommer ifrån bandy stadion. va skriv lite tydligare tack varför? man förstår ju vad han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) Det finns sånna här hemma också, våra kommer ifrån bandy stadion. va skriv lite tydligare tack varför? man förstår ju vad han menar. Han kanske har syn problem.Jag kan skriva det lite tydligare: quote: DET FINNS SÅNNA HÄR HEMMA OCKSÅ, VÅRA KOMMER IFRÅN BANDY STADION Redigerat 16 November 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) Jag tycker om när de lyser såna i himlen. Speciellt när de svävar runt i olika riktningar. Inte bara står stilla rakt upp. EmoNerdChild du lever upp till ditt namn ännu en gång... grattis. usha usha. Redigerat 16 November 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Det är säkert disco någonstans så lyser det på himmlen elr så är det gud som ger oss ett tecken..Eller inte. Disco på 3 olika ställen, med en stor strålkastare rakt upp? Ehm, det var det jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Det är säkert disco någonstans så lyser det på himmlen elr så är det gud som ger oss ett tecken.. Eller inte. Disco på 3 olika ställen, med en stor strålkastare rakt upp? Ehm, det var det jag sa Så du menar att det är stor chans att det är disco på 3 olika ställen i 2 månader med varsin strålkastare som lyser rakt upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Gå o kolla va det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Jag tycker om när de lyser såna i himlen. Speciellt när de svävar runt i olika riktningar. Inte bara står stilla rakt upp. EmoNerdChild du lever upp till ditt namn ännu en gång... grattis. usha usha. Nerd eller Child biten?Eller kanske båda två? Som tidigare person sagt. Gå dit och titta, det är väl inte så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Jag tycker om när de lyser såna i himlen. Speciellt när de svävar runt i olika riktningar. Inte bara står stilla rakt upp. EmoNerdChild du lever upp till ditt namn ännu en gång... grattis. usha usha. Nerd eller Child biten?Eller kanske båda två? Som tidigare person sagt. Gå dit och titta, det är väl inte så svårt? jo det är svårt jag bor nämligen 3 mil därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.