Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Om man inte har en aning vad en låt heter, vet inte vem som gjort låten, vet inte vart låten har spelats och ens kompisar har inte hört talas om låten, vad kan man göra för att ta reda på vad det är för låt? Det verkar ju vara helt omöjligt, men kanske ni vet något ändå? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Du kanske kan nån textrad, eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Nä det är just det att jag kan bara melodin. =/ Redigerat 23 November 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Nä det är just det att jag kan bara melodin. =/ Speal in melodin och låt oss höra då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Nä det är just det att jag kan bara melodin. =/ Speal in melodin och låt oss höra då :P Lite skämmigt, men du har inget annat val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Haha. Får väll ta och leta upp GH micken och koppla in i datan. =P Be prepared for my amazing skills in humming. Edit: visslar istället =P @ Den som har anmält. Varför anmäla, jag har inte gjort något fel alls när jag skapade denna tråd. Om du syftar på detta: http://www.fuska.se/forum/Innan_Ni_Goer_En...tar-t59554.html Så har jag läst den. Men eftersom jag varken kan text eller bandets namn så gäller det inte för mig? Introt: introttyp.wav Precis efter introt: tjena.wav Höj som satan. Så fixat. nu ska båda länkarna fungera. Någon som har en idé om vad det är för låt? Redigerat 23 November 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Funkar då inte för mig, meh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Vänta ett tag så kommer det börja spelas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Det skulle verkligen underlätta om du gjorde så att båda länkarna börjar fungera. :3 Går ju inte att ladda ner klippet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Länkarna fungerar, och går att lyssna på i browsern. Fast jag har ju Mac ;P Vet för övrigt inte vad det är för låt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.