Heej. det här är typ första gången jag kollar in i wii tråden :P.
Lite typ intreserad.. fråger bara:
Kan man köra online?
kan man bli bannad om man ha chippat?
Är wii roligt?
Är det värt pengarna?
Vilka spel borde man skaffa?
MVH DAWd
Heej. det här är typ första gången jag kollar in i wii tråden :P.
Kan man köra online?
Är wii roligt?
Är det värt pengarna?
MVH DAWd
Man kan köra online (gratis)
Vad jag vet kan man inte bli bannad av chippningar men man får akta sig för läskiga NINTENDOUPPDATERINGAR!!
Det är väl rätt kul
Absolut värt pengarna
Super mariuo galaxy, Zelda, Wii sports resort, Nåt CoD kanske, NSMBWII och viktigast av alla SSBB
Men... Grafiken suger.... <_<
Enda bra jag ser hos Wii är att det är skapat av Nintendo som är ett av dom äldsta, och bästa konsolskaparna.
Gratis online ( som suger)
Man kan inte bli bannad, skit i att uppdatera ditt wii så klarar du dig ifrån chippning
Wii är kul beroende på hur gammal du är, om du är 15+ borde du köpa ett PS3
Det är förmodligen värt pengarna, är dock lite tunt med bra spel till wii
Super Smash Bros: Brawl, Super Mario Galaxy, Zelda Twilight Princess
↗ till inläggetGrafiken är inte så jäkla dålig. När folk såg trailern på The Conduit trodde man att det var ett Xbox360 spel, och har du sett Resident Evil: Darkside Chronicles? Grafiken i det spelet överträffar Halo-spelen. Visst, Wii har inte High Definition grafik, men det gottgör det med riktigt bra ljus.Men... Grafiken suger.... <_<
Enda bra jag ser hos Wii är att det är skapat av Nintendo som är ett av dom äldsta, och bästa konsolskaparna.
Gillar du Mario Kart så bör du skippa förspelet.
Onlinespelandet på Mario Kart Wii är bra.
Super Smash Bros Brawl är ett grymt spel, mycket kritik över onlinespelandet som hade kunnat vara betydligt bättre.(Men fortfarande grymt kul vid tillfällen, det beror helt på vart man spelar och mot vem)
Zelda twilight Princess, så vidare du inte har det till GC redan.
Super Mario Galaxy, också det ett kul första gången-spel.
Äh, uppdateringar skadar inte chippet precis då det ligger på hårdvarunivå <.<
Dock kan t.ex. 4.2 bryta Wiikey's (Tror det bara är V1) regionfria.
Just nu helt ärligt skulle jag nog ha bytt mitt Wii mot ett Nintendo DSi.
Det finns enligt mig inte så många bra spel just nu och mitt Wii ligger mest och dammar, i väntan på ett nytt Zelda spel.
Om det inte vore för det nästa Zelda spelet skulle jag ha sålt mitt Wii för läääääääänge sen.
Nintendo 4 Life dock. :P
↗ till inläggetHar haft wii så jag svarar på dessa frågor:Heej. det här är typ första gången jag kollar in i wii tråden :P.
Kan man köra online?
Är wii roligt?
Är det värt pengarna?
MVH DAWd
Man köra online på vissa spel men dem är inte många.
Det har jag ingen aning om.
Wii är värdelöst!
Nej det är inte värt pengarna du kommer tröttna efter en vecka grafiken på wii är sämst!
Finns bara två bra nämligen Super Smash Bros Brawl och Call Of Duty spelen!
↗ till inläggetOooo, Call Of Duty är ju lätt det bästa =D↗ till inläggetHar haft wii så jag svarar på dessa frågor:Heej. det här är typ första gången jag kollar in i wii tråden :P.
Kan man köra online?
Är wii roligt?
Är det värt pengarna?
MVH DAWd
Wii är värdelöst!
Nej det är inte värt pengarna du kommer tröttna efter en vecka grafiken på wii är sämst!
↗ till inläggetOooo, Call Of Duty är ju lätt det bästa =D↗ till inläggetHeej. det här är typ första gången jag kollar in i wii tråden :P.
Kan man köra online?
Är wii roligt?
Är det värt pengarna?
MVH DAWd
Har haft wii så jag svarar på dessa frågor:
Wii är värdelöst!
Håller med glömde att skriva att Skate It är halvt bra!
↗ till inläggetOooo, Call Of Duty är ju lätt det bästa =D↗ till inläggetHeej. det här är typ första gången jag kollar in i wii tråden :P.
Kan man köra online?
Är wii roligt?
Är det värt pengarna?
MVH DAWd
Har haft wii så jag svarar på dessa frågor:
Wii är värdelöst!
Håller med glömde att skriva att Skate It är halvt bra!
Du har ju tydligen inte spelat många spel alls om du tycker CoD och Skate är två av de bästa oO
Dålig grafik, bara barnspel och värdelösa kontroller, mycket bättre med Xbox/PS3 kontrollerna, Nintendo satsar bara på utveckling av teknologin istället för häftiga roliga spel.
Däremot är man Nintendo fan så köper man Wii ändå ;) SSBB och New Super Mario Bros är roliga.
↗ till inläggetSå ska det låta!Dålig grafik, bara barnspel och värdelösa kontroller, mycket bättre med Xbox/PS3 kontrollerna, Nintendo satsar bara på utveckling av teknologin istället för häftiga roliga spel.
Däremot är man Nintendo fan så köper man Wii ändå ;) SSBB och New Super Mario Bros är roliga.
↗ till inläggetMen... Grafiken suger.... <_<
det är inte alls dålig grafik.
om man jämför med t.ex ps3
så ser man ju skillnaden med ögat.
wiii är mycket bättre,
det har hd grafik
↗ till inläggetDu skojar?↗ till inläggetMen... Grafiken suger.... <_<
det är inte alls dålig grafik.
om man jämför med t.ex ps3
så ser man ju skillnaden med ögat.
wiii är mycket bättre,
det har hd grafik
↗ till inläggetWii har inte dålig grafik. Om man kollar på t.ex. Super Mario Galaxy så är inte grafiken dålig alls. Fast det kommer ju väldigt många spel med dålig grafik till Wii fast dom spelen suger ju oftast så det är inte så konstigt. Sen så har ju Xbox 360 och PS 3 mycket bättre grafik men Wii är ju inte sämre för det.Dålig grafik, bara barnspel och värdelösa kontroller, mycket bättre med Xbox/PS3 kontrollerna, Nintendo satsar bara på utveckling av teknologin istället för häftiga roliga spel.
Det finns många bra spel till Wii men också miljoner dåliga spel, men det är iallafall värt att köpa. Om man köper dom bra spelen till Wii så blir man inte besviken.
Wii är ju as kul på fester och sådant när man är flera, inget man vill sitta och lana direkt.
↗ till inläggetJämför grafiken i Super Mario Galaxy med grafiken i Halo 3: ODTS eller Killzone 2 så kommer du ändra din åsikt...↗ till inläggetWii har inte dålig grafik. Om man kollar på t.ex. Super Mario Galaxy så är inte grafiken dålig alls. Fast det kommer ju väldigt många spel med dålig grafik till Wii fast dom spelen suger ju oftast så det är inte så konstigt. Sen så har ju Xbox 360 och PS 3 mycket bättre grafik men Wii är ju inte sämre för det.Dålig grafik, bara barnspel och värdelösa kontroller, mycket bättre med Xbox/PS3 kontrollerna, Nintendo satsar bara på utveckling av teknologin istället för häftiga roliga spel.
Det finns många bra spel till Wii men också miljoner dåliga spel, men det är iallafall värt att köpa. Om man köper dom bra spelen till Wii så blir man inte besviken.
Wii har för mycket Shovelware för att den ska vara värd att köpa, för varje bra spel finns det 100 värdelösa
↗ till inläggetJämför grafiken i Super Mario Galaxy med grafiken i Halo 3: ODTS eller Killzone 2 så kommer du ändra din åsikt...↗ till inläggetDålig grafik, bara barnspel och värdelösa kontroller, mycket bättre med Xbox/PS3 kontrollerna, Nintendo satsar bara på utveckling av teknologin istället för häftiga roliga spel.
Wii har inte dålig grafik. Om man kollar på t.ex. Super Mario Galaxy så är inte grafiken dålig alls. Fast det kommer ju väldigt många spel med dålig grafik till Wii fast dom spelen suger ju oftast så det är inte så konstigt. Sen så har ju Xbox 360 och PS 3 mycket bättre grafik men Wii är ju inte sämre för det.
Wii har för mycket Shovelware för att den ska vara värd att köpa, för varje bra spel finns det 100 värdelösa
Bara för att Xbox 360 och PS3 har bättre grafik så betyder inte det att Wii har dålig grafik.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in